FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Rennes - Evian TG

• 01
    Original
    den 7 februari 2012 17:09

Jeg kigger på hjemmesejren her. Det er pokal, men Rennes tager det meget seriøst og stiller i stærkeste opstilling, Evian går dog også op i pokalen og har de mand som ikke er skadet med. Det skal med, at det er ottendedelsfinalen i den franske pokalturnering.

Rennes ligger nummer 6 i den bedste franske række med en flot hjemmebanestatistik. Efter 10 hjemmekampe har de formået at vinde 4, spillet 5 uafgjorte og tabt en enkelt. Hvis man kan vende de uafgjorte kampe til sejr, så kommer klubben langt. Rennes har tidligere i denne turnering slået Nancy og Nice ud. De vandt 3-0 over Nancy og gik videre på straffe mod Nice.

Rennes mangler ikke nogle nævneværdige, kun Boye som er med til AFC.

Evian TG har mildest talt en rædselsfuld udebanestatistik. Ud af 12 mulige har de endnu ikke formået at vinde en eneste. Det er blevet til 6 uafgjorte og 6 nederlag. Man formår dog altid at score, hvor de har en scoring på 12 scorede mål og lukkede 21 mål ind.

Jeg forventer et Evian hold som går meget defensivt til denne kamp. Deres træner, som de fik i juleperioden, er meget defensiv.

Evian har tabt deres 5 udebanekamp i træk. Evian mangler til denne kamp deres førstemålmand, deres angriber Khelifa som er i afrika og spille AFC, samt John Mensah.

• Svara
  • 02
    Oddser
    den 7 februari 2012 17:09

Tror du at der kan blive scoret mere end 2.25 mål i denne kamp ?

• Svara
  • 03
    Original
    den 7 februari 2012 18:21

Hej oddser,

Chancen er ikke særlig stor. Har ikke kigget på oddsene og kampen er igang nu, men som jeg skriver er det et defensivt hold Rennes, og der kan godt gå længe før Rennes får brudt op i forsvaret.

• Svara
  • 04
    Original
    den 7 februari 2012 18:33

Samme minut jeg svarer scorer Rennes :-) Rennes har klart bolden mest og får nogle store chancer, Evian skal fremad nu, og det kan gøre godt for kontraspillet hos Rennes.

God kamp.

• Svara
  • 05
    Oddser
    den 7 februari 2012 19:27

Jeg tog over 2.25 for 1.70 lige før kampstart og det står så 3-0 nu. Jeg plejer ellers aldrig at kunne ramme rigtigt med franske kampe

• Svara
  • 06
    Original
    den 7 februari 2012 19:28

Tillykke med dit spil :)

Rennes ligger lige til højrebenet nu..

• Svara
  • 07
    Oddser
    den 7 februari 2012 19:36

Tak. Tjekkede lige igen også står det 3-2

• Svara