FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Randers klarer sig?

• 01
    Bosse
    den 16 november 2009 22:50

Hej venner

Nogen der er stødt på odds på, at Randers IKKE rykker ned fra Superligaen?

/B

• Svara
  • 02
    Dennis1
    den 16 november 2009 23:45

Nej, og spar også hellere de penge - de må en tur ned og vende....

• Svara
  • 03
    Baba Musa
    den 17 november 2009 08:22

@Dennis1

Hvis du ser det som penge i banken at Randers rykker ud, så skal du spille hos Bet365 de har odds 1,40 på de rykker ud. Det er jo sjældent man ligefrem får 40% rente gratis.

@Bosse

Jeg kan kun se Bet365 med væddemål på nedrykning på nuværende tidspunkt. Dog ser det for mig ikke ud som om man kan spille direkte på, hvem der holder sig oppe, men derimod på hvem, der rykker ud. Her giver Sønderjyske 2,70. Ellers tror jeg man skal væbne sig med tålmodighed. Efter den sidste kamp inden pausen skal diverse bookier nok komme med mange langtidsspil på SAS Ligaen.

• Svara