FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Premier League lørdag

• 01
    Stitch
    den 18 december 2009 21:04

Premier League har været mere jævnbyrdig og uforudsigelig i år end nogensinde før, hvor topklubbernes dominans ikke længere er så udtalt som førhen og hvor stabiliteten i holdenes præstationer er ikke-eksisterende. Det har bevirket, at undertegnedes start på Premier League-sæsonen ikke har været tilfredsstillende, hvorfor jeg også - i hvert fald i denne spillerunde - trækker mig tilbage og ikke kommer med eksperttips. I stedet vil jeg se på tingene lidt udefra.

I skal dog ikke snydes for mine tanker omkring spillerundens kampe af denne grund. Som sædvanlig er I velkomne til at kommentere og komme med jeres egne tanker/analyser. Og hold jer nu ikke tilbage!

Portsmouth vs. Liverpool
    Portsmouth gør et hæderligt job på trods af alle problemerne udenfor banen, men må alligevel se sig nederst i tabellen. Ansættelsen af Avram Grant har givet Portsmouth fornyet selvtillid, og mod et vaklende og lidet imponerende Liverpool-hold skal Portsmouth have større chance for at levere et fornuftigt resultat end odds tilsiger. Portsmouth AH+1 1,84 @ Betsson tiltrækker, ligesom Fernando Torres som målscorer i kampen til 2,20 @ Unibet har min interesse.

Aston Villa vs. Stoke
    Hjemmeholdet er Premier Leagues hotteste hold pt. og får fortjent meget opmærksomhed. Lige nu er klubben klar top 4-kandidat, for med det stærke forsvar centreret omkring Richard Dunne og en fantastisk offensiv, hvor især James Milner imponerer efter at være rykket ind på den centrale midtbane, har Aston Villa et stærkt hold. Stoke derimod er et solidt hold, der leverer en stenhård arbejdsindsats i hver kamp og kan være svære at bryde ned. Det tror jeg nu ikke, at Aston Villa får problemer med lørdag eftermiddag.

Blackburn vs. Tottenham
    Blackburn er uden sejr i de seneste fem kampe, og i disse kampe har det slidt med målscoringen. Det skyldes unægtelig, at David Dunn har været fraværende i disse kampe, da han både er igangsætter og afslutter af Blackburns offensive spil. Han vender muligvis tilbage til denne kamp, og så kan meget være anderledes for Blackburn, der har gjort det ganske godt på hjemmebane. Tottenham fik oprejsning i midtugen ovenpå weekendens skuffende nederlag til Wolverhampton, da de udspillede Manchester City og vandt 3-0. Omvendt er Tottenham oftest ustabile i deres præstationer, og man ved sjældent, hvad man får. Værdien ligger i mine øjne på hjemmeholdet.

Fulham vs. Manchester United
    Fulham gør en god, om end stilfærdig, figur i Premier League. Uden de helt store armbevægelser og opmærksomhed leverer Fulham ganske fine resultater, primært igennem et godt kollektiv og en god organisation. Derfor kan Manchester United også få en svær eftermiddag, for selvom de befinder sig i toppen af Premier League er indtrykket, at de er til at tale med. Kik Fulhams vej, hvis de leder efter værdi – Fulham AH+1 1,83 @ Bet365, Pinnacle Sports.

Manchester City vs. Sunderland
    Sædet begynder at blive varmt under Mark Hughes, for resultaterne lever ikke op til de massive investeringer de arabiske rigmænd har foretaget i klubben. Især forsvaret ser skidt ud, og lukker mål ind på stribe, mens offensiven ikke altid leverer. Det kan Sunderlands giftige angrebsduo Bent-Jones muligvis udnytte lørdag, men tingene ser nu heller ikke for godt ud for Sunderland, der har deres egne problemer at slås med. Over 2,5 mål til 1,76 @ 10Bet, 5Dimes synes at være vejen frem.

Arsenal vs. Hull
    Arsenal leverede en absolut håbløs indsats i 1-1 kampen mod Burnley i onsdags og profiterede dermed ikke for alvor af deres sejr i sidste weekend over Liverpool. Da først Fabregas forlod banen skadet mod Burnley så Arsenal aldeles tamme ud, hvorfor det godt kan give bekymringer at han ikke er med mod Hull. Omvendt bør Hull være en ganske overkommelig modstander, for uden Jimmy Bullard har Hulls offensiv intet at byde på, hvorfor spørgsmålet nok bliver, om Arsenal kan bryde Hulls defensiv ned. Det tror jeg de kan, hvorfor ’Arsenal to win to nil’ kan være spændende. Endnu mere spændende i undertegnedes øjne er dog Aaron Ramsey til at score til 5,75 @ Unibet. Ramsey overtager Fabregas’ rolle på den offensive midt – en plads, der har frie beføjelser offensivt, hvilket Fabregas flittigt har benyttet til at score i denne sæson.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Det var alt for nu - vender tilbage senere med søndagens kampe!

mvh

• Svara
  • 02
    Star
    den 19 december 2009 10:28

Fedt med de her små optakter.

Jeg har selv lidt kig på Fulham i dag. United er ikke hvad de har været, og de mangler stadig en hel del spillere i forsvaret. Desuden er Giggs og Vidic tvivlsomme startere.

Fulham vandt den seneste hjemmekamp mod United med 2-0 i foråret, og igen i denne sæson er de stærke hjemme med 5-1-2.

Der lurer en overraskelse. Skal bare lige have besluttet mig for om jeg spiller det rene 1-tal til 6,25 ved Unibet eller den lidt mere sikre variant, halvgarderingen 1x ved Expekt til 2,40.

• Svara
  • 03
    Stitch
    den 19 december 2009 21:40

@ Star: Tillykke med det flotte væddemål - så håber jeg bare, at du besluttede dig for at spille den rene sejr til Fulham! :-)

Ellers viste lørdag sig at blive en ganske fin dag, hvor de fleste af mine tanker viste sig at være rigtige. Vi håber på samme succes søndag!

Wolverhampton vs. Burnley
    Wolverhampton har været i vælten i denne uge grundet Mick McCarthys beslutning om at lave 10 ændringer i startopstillingen i 0-3 nederlaget til Manchester United. De udskiftninger var lavet med henblik på denne kamp, hvorfor tre point er krævet. Det burde være muligt mod Burnley, der er svage på udebane og gavmilde i forsvaret. 1-tallet til 2,10 @ Bet365, Ladbrokes m.fl. kan overvejes.

Everton vs. Birmingham
    Everton er ramt af massive skadesproblemer, hvilket er en stor del af forklaringen på deres skuffende resultater. To uafgjorte mod Tottenham og Chelsea senest bevidner om den kvalitet, Everton har, men alligevel tror jeg de kan få det svært mod Birmingham, der har vundet hele fem kampe i træk. Birmingham på AH+0,75 1,78 @ 188Bet går an.

West Ham vs. Chelsea
    Krisen kradser for alvor i West Ham, der leverer forfærdeligt på banen og har en økonomi i ruiner. Offensivt har holdet stort set ingen trusler ovenpå skaden til Carlton Cole, hvilket et vaklende Chelsea-hold skal kunne udnytte. Chelsea med Didier Drogba tilbage i angrebet knuser West Ham og udbygger forspringet til Manchester United.

mvh

• Svara
  • 04
    Star
    den 19 december 2009 21:45

Jeg var en kylling og tog kun 1x :-) Men klager ikke.

Du var den rigtige vej i stort set alle kampe. Lurer også på Wolves i morgen, men skal lige undersøge den lidt nærmere.

• Svara