FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Premier League: 28 december

• 01
    Stitch
    den 27 december 2009 20:47

Et hektisk spilleprogram er i gang i Premier League, hvor der har været/vil være kampe hver dag fra den 26. december til 30. december. Derfor er det ikke sikkert, at undertegnede lige får skrevet en kommentar til alle kampene, da der trods alt også er andre gøremål end den engelske ligafodbold! :-)

Foreløbigt er dog i det følgende mine tanker omkring kampene 28. december, og jeg kommer sandsynligvis også med et ekspertspil eller to.

Tottenham vs. West Ham
    Tottenham var heldige i lørdags mod Fulham, og må takke målmand Gomes for det ene point i 0-0-kampen. En hjemmekamp mod West Ham skal give tre point, hvis ambitionen om top-fire skal fuldføres. Godt nok har West Ham fået fire point i de sidste to kampe, hvilket måske især er faldet sammen med Matthew Upsons tilbagevenden i forsvaret, men ellers imponerer ’Hammers’ ikke undertegnede. Tottenham skal være i stand til at vinde denne kamp – også selvom det er et lokalopgør – ganske komfortabelt.

Blackburn vs. Sunderland
    Et møde mellem to hold, der ikke befinder sig i deres bedste perioder. Blackburn slider med målscoringen og er uden sejr i de sidste syv Premier League-kampe. Den negative stime er faldet sammen med fraværet af kreatøren David Dunn, der sandsynligvis heller ikke er med mandag. Sunderland er ’kun’ uden sejr i deres seneste seks Premier League-kampe, og har et par skader at bekymre sig om til denne kamp. Ligner en tæt og kedelig kamp – uafgjort?

Chelsea vs. Fulham
    Chelsea er endnu et hold, som befinder sig i en mini-krise, hvor spillet ikke rigtigt fungerer. Heldigvis for Carlo Ancelottis hold er John Obi Mikel, Salomon Kalou og Didier Drogba alligevel med i denne kamp, og rejser først til African Nations Cup efter denne kamp. Alligevel kan Chelsea godt få store problemer med at bryde et solidt Fulham-hold ned, der står godt på banen og ikke giver meget væk. Brede Hangeland er tvivlsom for gæsterne, hvilket er et stort minus, hvis han ikke deltager. Fulham gør dette til en tæt kamp, der bliver afgjort inden for et måls afstand – overvej derfor Fulham på Asian Handicap.

Everton vs. Burnley
    Everton har været en kæmpe skuffelse, er hårdt ramt af skader og har ikke vundet i syv kampe. De sidste fire er dog spillet uafgjort, og i virkeligheden har Evertons spil fortjent bedre. Burnley virker på retur efter en fantastisk start på sæsonen. På udebane er Burnley helt til rotterne, og der er tilmed tvivl om deres to faste centerforsvarere. Everton får deres første sejr i umindelige tider. Spillede i søndags Everton på AH-0,75 til odds 1,95, hvilket man ikke får nu. Kik alligevel Evertons vej.

Stoke vs. Birmingham
    Stoke virker til at være inde i en mindre formkrise, og møder her Premier Leagues mest formstærke hold. Hjemmeholdet er ramt af karantæner og skader, mens Birmingham kæmpede hårdt for det ene point i lørdags mod Chelsea og derfor har et par tvivlsomme spillere. En tæt, uskøn og målfattig kamp i vente.

• Svara
  • 02
    Skipperbent
    den 28 december 2009 12:35

Hvad siger du til Wolves - City? Kan se oddset stiger på udeholdet flere steder.

• Svara
  • 03
    TopTipper
    den 28 december 2009 12:55

Hej

Jeg har læst at Drogba har fire gule kort og nok vil tage det femte i dag, da det giver karantæne mens han er til Africans Cup. Det giver meget mening idet det vil være ret dumt at få karantæne senere på sæsonen.

Kan se at Stitch allerede spekulerer i det med en anden spiller. Jeg har taget Drogba til 1,80 ved Expekt.

• Svara
  • 04
    Stitch
    den 28 december 2009 14:50

Endnu er der intet, der i mine øjne berettiger Manchester City til at være så stor favorit. City har manglet stabilitet og dummet sig adskillige gange mod mindre hold. Afholder mig fra kampen, da jeg også vil vente med at se, hvilken effekt Mancini får på Manchester City, men det bliver langt fra en nem kamp, for Wolverhampton imponerede mig i kampen mod Liverpool.

mvh

• Svara
  • 05
    Stitch
    den 28 december 2009 18:02

Lidt uheldigt angående John Pantsil-væddemålet, da han skadet måtte udgå midt i 2. halvleg. Inden da havde han ellers haft sine slåskampe med Didier Drogba.

Drogba var i øvrigt i samme situation som Pantsil - fire gule kort før afrejse til ANC - og fik da også et gult kort til sidst i kampen. Værdien var unægteligt til stede, men marginalerne ikke på vores side.

mvh

• Svara
  • 06
    Mimers
    den 29 december 2009 09:00

Puha, Pantsil havde håbet på at være smart med karantænen, men nu kan hele sæsonen være ødelagt. http://www.premierleague.com/page/Headlines/0,,12306~1917262,00.html

• Svara