FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Pinnacle sports?

• 01
    8660
    den 8 oktober 2009 12:33

Hej

Jeg er begyndt at følge eksperterne her på siden og har i denne sammenhæng oprettet en del brugere hos diverse bookmakers.

Men jeg forstår ikke, hvordan det er, at man skal oddse på pinnaclesports.com.

Kan nogle give en lille forklaring eller evt. ligge et link, så jeg kan sæte mig ind i det?

Håber, der er nogen, som kan hjælpe. På forhånd tak.

• Svara
  • 02
    Mimers
    den 8 oktober 2009 12:57

Hej 8660,

Når du er logget ind på Pinnacle står du ved menuen, hvor du kan finde alle sportsgrene. Her kan du fx se de forskellige lande under fodbold. For at finde ligaerne, trykker du blot på det lille plus ud for. Så dukker ligaerne op, og du vælger dem.

Nu kommer der så en liste frem med kampene. Ud fra det væddemål, du vil spille, skal du skrive det beløb du vil satse. Herefter trykker du 'submit wagers'.

Så bliver du bedt om at indtaste dit password og godkende spillet, og så skulle den være i vinkel.

Håber det var hjælp nok.

• Svara