FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Penge pr bet RE

• 01
    Niklasvs
    den 30 augusti 2010 09:45

Hvor mange penge skal man sætte på Roman Empires bet, før at det kan betale sig at give 5 kr. pr. sms ?

25 kr. eller 500 ? .-)

• Svara
  • 02
    mikkellund
    den 30 augusti 2010 10:17

Ved en tilbagebetalings-% på 20%, vil der være break-even ved 25 kr/bet, men jo mere du sætter pr. bet (unit), des højere vil din reelle gevinst være.

Jeg kan kun anbefale at køre en stram strategi hvad angår money-management. Sætter selv 1/30 af min saldo pr. bet.

• Svara
  • 03
    Svalle
    den 30 augusti 2010 10:23

Jeg spiller 100 kr. pr. unit, da jeg synes at der skal spilles mere på de gode spil med mange units sammenlignet med dem med få units.

Der er nogle af spillene, hvor jeg må rundt til et 2-3 bookmakere, og man skal være hurtig, for mange følger med, men jeg har tjent rigtig godt på ham.

• Svara
    • 04
      Niklasvs
      den 2 september 2010 09:58

Hvor hurtigt snakker vi om :-)?

Og hvor meget har du tjent ?

Tror dog ikke jeg har penge til 100 kr. pr. unit da man vel skal have en bundlinje på omkring de. 10.000 kr.

• Svara
    • 05
      Niklasvs
      den 2 september 2010 09:58

Hvor hurtigt snakker vi om :-)?

Og hvor meget har du tjent ?

Tror dog ikke jeg har penge til 100 kr. pr. unit da man vel skal have en bundlinje på omkring de. 10.000 kr.

• Svara
      • 06
        Amagerpalmen
        den 2 september 2010 10:07

Hvis du skal spille til det odds og den bookmaker, som Roman primært har valgt, gælder det om at logge ind med det samme, du ser beskeden, men han sender også mange alternativer med ud, og her plejer man at kunne komme til. Det er i hvert fald min erfaring.

• Svara