FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Nani

• 01
    Chef
    den 15 december 2009 16:47

14 units på en PL-match? Är det sund MM att riskera så mycket på en match mellan Birmingham-Blackburn där iaf inte jag tycker marknaden bommat så grovt? Ingen kritik bara en fundering.

• Svara
    • 02
      Nani
      den 15 december 2009 20:10

Hej.. tack för att du uppmärksammar mina spel..

Håller med dig att 14 unit på Birmingham är mycket.. men det är inte samma spel ... ena är seger andra är Seger eller kryss vilket jag tycker är solklart i dagens läge vart lagen befinner sig i,

Sen ang analys så tycker jag samma som fredarn skriver.. Och visst för mig har det inte gått så otroligt bra sen jag kom hit till SU / SX men ser man på min stats för året så tycker jag att man kan komma undan med spel utan 30-40 rader av analys..

Men förstår fullständigt vad du menar och som jag skrev så tackar jag för att du uppmärksammar det.. fortsätt att skriva ifall du undrar nått mer

MVH Nani

• Svara
    • 03
      Stitch
      den 15 december 2009 17:10

En betragtning, som jeg er helt enig i.

Desuden har jeg bemærket, at Nani flere gange har postet spil, hvor der enten ingen begrundelse er eller kun to-tre linjer, hvilket jeg personligt ikke synes er godt nok. Så ser jeg hellere, at han poster hans tanker i forum.

mvh

• Svara
      • 04
        Fredarn
        den 15 december 2009 19:13

Jeg synes i grunn ikke at det er så viktig med begrunnelse. For en ny tipser er det naturligvis nødvendig om tipsene skal ha noen som helst verdi, men når man har postet en stund føler jeg at folk kan se på statistikken til tipseren også basert på det bestemme seg om de stoler på tipseren eller ikke.. Med en god beskrivelse vil sikkert flere følge tipsene, men personlig føler jeg at det blir bortkastet tid å skrive lange analyser, da det ikke øker kvaliteten på spillene, men for meg kun er snakk om å beskrive all analyseringen jeg har gjort.

• Svara
      • 05
        Nani
        den 15 december 2009 20:13

Dig förstår jag inte.. tex betalspelen har ingen analys det tycekr du också är fel eller ??

Så du tycker jag borde skriva spelen i forumet istället för att lägga ut dom ???

• Svara
        • 06
          Stitch
          den 15 december 2009 20:42

Jeg holder fast i min mening om, at jeg ikke synes din begrundelse for dine tips (især fodbold) holder højt nok niveau.

Du har muligvis gjort forarbejdet og selve analysen af kampen godt nok, men i lørdags postede du et tip, hvor der ingen begrundelse var, og i dag har du skrevet - i mine øjne - to meget ringe og utilstrækkelige begrundelser for dine Premier League-tips.

Det sagt, forventer jeg naturligvis ikke, at du skriver en roman, men generelt bare lidt mere grundlæggende om, hvorfor det er et spil værd. Det kan garanteret sagtens gøres på 10-15 linjer.

mvh

• Svara
        • 07
          Nani
          den 15 december 2009 21:20

Ok... förstår vad o hur du menar.. Men spec PL så tycker inte jag att man har så mycket att skriva analys om därav mina spel av PL har blivit så.. Och som sagt... det är inte analyserna som man skriver som ger pengar... men samtidigt så är det inte många av mina spel som kommer att komma ifrån PL hittils 4 st ..

MVH Nani

• Svara
        • 08
          Nani
          den 15 december 2009 23:05

B-ham 2-1
          A.VIlla 2-0

Båda spelen satt fint...

• Svara
        • 09
          Stitch
          den 15 december 2009 23:21

Ja, tillykke med spillene og med at du nu runder de 100 % i TBP!

Tror ikke vi er så uenige endda, og dermed lukker jeg debatten.

mvh

• Svara
        • 10
          bajslowski
          den 16 december 2009 01:46

LOL, hur hade det låtit om du missat spelen då? Hur det gick i matcherna är inte relevant, det relevanta är det bedrövliga money managementet att satsa 1.5 maxbet i en Premier League-match. Osannt oseriöst om du frågar mig.

Ändå, lycka till i fortsättningen!

MVH

• Svara
        • 11
          Nani
          den 16 december 2009 03:17

Sen när började man kolla på om det är PL match eller en Superettan match ??? är inte det viktigaste att jag såg spelvärde i det hela ??? och klart resultatet inte är relevant NU då man har facit.. Oseriöst eller seriöst ?? räkna ut min stats så kan du fatta det beslutet själv..

STÄNGER NER DENNA TRÅDEN NU

• Svara