FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Brynäs-MoDo

• 01
    Giacobbo
    den 17 november 2009 09:30

Precis som igår dyker det upp jobbig info på mitt spel. Nu ska helt plötsligt Peter Forsberg förstärka ett på papperet svagt MoDo vilket förstås inte är bra för ettan. Tror dock till skillnad från igår att man kan stå kvar med spelet. Ganska viktigt att veta dock.

• Svara
  • 02
    MartinVP1
    den 17 november 2009 09:41

Det var lige godt pokkers :). Kan man fik dækket sig af i går - tak fordi du gjorde opmærksom på dette. Vil du stadig anbefale 5 units på Modo, eller bør man gardere sig lidt?

• Svara
  • 03
    MartinVP1
    den 17 november 2009 09:43

Mente naturligvis "Godt" i stedet for "Kan".

I øvrigt skal du have en stor tak for de mange flotte tips i november, efter en halvskidt oktober. Godt at se dig tilbage på sporet.

• Svara
    • 04
      Larsen
      den 17 november 2009 12:02

Og så gør Markus Näslund endda også comeback. Dog ikke allerede i aften :o)

• Svara
    • 05
      Giacobbo
      den 17 november 2009 12:32

Hej. Igår förändrades läget extremt då Rögle ställde upp i princip ordinarie medan FBK fick fyra sena sjukdomsåterbud. Idag är det "bara" Peter Forsberg som dykt upp och då övriga laget är ytterst mediokert bakom förstalinan står jag kvar med detta spelet även om detta var en nyhet jag gärna varit utan.

• Svara