FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Målrigt i Zenica?

• 01
    szk1
    den 17 november 2009 19:09

Første kamp endte 1-0 til Portugal hvor begge hold havde store afbrændere... Bosnien 3 gange på stolpen, mens Liedson brændte et par store for portugiserne.

Bosniernes svage punkt er deres forsvar, og når de så mangler 2 defensivspillere i Rahimic og Spahic pga karantæne ser det svært ud. Derudover er Muratovic ude for Bosnien. Midtbanespilleren har i denne kval scoret 0 gange, så ingen ulempe for dette spil.
    Portugiserne stiller uændret i forhold til forrige kamp. Her var C. Ronaldo heller ikke med, og han ville ellers pynte rigtig godt til dette spil :)

Op til kampen udtaler den bosniske træner, som er kroat :), at de vil angribe Portugal højt på banen fra kampens første minut, mens Portugal siger, at de ikke vil spille defensivt, men derimod prøve at score det første mål og dermed tvinge Bosnien til at score 3 gange!
    http://www.fifa.com/worldcup/news/newsid...

Derudover er returopgør altid mere målrige end den første kamp i play off. Det gælder generelt for Ch L, Uefa cup, VM kval osv osv...
    Syd/Østeuropæiske hold er også kendt for at ramle helt sammen, når det ser helt sort ud. Dette kunne jeg sagtens forestille mig ske, hvis Portugal kom foran 1-0 eller også hvis Portugal får udlignet en bosnisk føring.

Som jeg ser det, er dette spil klart onsdagens bedste spil og 2,05 er meget flot i mine øjne. Ville i hvert fald give den 55 % og dermed spilbar ned til mindst 1,9.
    Bud på kampen: 1-3
    -Szk

• Svara
    • 02
      Baba Musa
      den 18 november 2009 08:49

Tror faktisk Bosnien kæmper til det allersidste uanset stilling i denne kamp. Det er kæmpe stort for dem at komme til playoff som den lille nation de er.

Kan du huske, hvornår Portugal sidst har scoret 3 mål mod et stærkt internationalt hold?

Portugal er spillemæssigt fantastiske i mine øjne, men hold fast hvor de mangler skarphed foran mål.

• Svara
    • 03
      Publica
      den 18 november 2009 08:54

Det bliver et rigtigt spændende opgør at følge. Udviklingen af kampen bliver naturligvis meget afgørende for antallet af mål. Bosnien kan leve med 0-0 helt frem til 15 minutter før tid, en stilling Portugal selvsagt også kan leve med. Går der først hul på bylden tidligere kan man forestille sig mange scenarier. 1-0 til Bosnien vil imidlertid ikke sætte mere gang i hjemmeholdet, mens Portugal heller ikke får specielt travlt, så synes umiddelbart, at de 2 scenarier peger i retning af en under kamp. Det der taler for overen er selvfølgelig, hvis Portugal kommer foran, hvorefter Bosnien ikke har andet at gøre end at satse massivt fremad banen.

Er umiddelbart til underen, da jeg tror ønsket om ikke at komme bagud vil være større end ønsket om at få scoret de første 75 min. af kampen.

• Svara