FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Liverpool pga navnet?

• 01
    Mimers
    den 29 december 2009 14:00

Jeg fatter simpelthen ikke, at alle spiller på Liverpool i øjeblikket. Oddset bare falder og falder, og nu får man flotte flotte odds 3,38 på Aston Villa mod L'pool.

Godt nok kan følgende læses på Premierleague.com:

"Villa manager Martin O'Neill has hinted he may make changes, particularly with Liverpool having an extra 24 hours to recover following their Boxing Day victory over Wolves.

The likes of John Carew, Nigel Reo-Coker, Habib Beye, James Collins, Steve Sidwell and Fabian Delph will come into the equation for possible starts against Rafael Benitez's side."

Aston Villa uden Ashley Young, hvilket selvfølgelig er et stort tab i offensiven, men alligevel? Liverpool har Mascherano ude.

Har jeg misset noget? Ellers er jeg for alvor varm på de 3,38 og under 2,5 mål til 1,75 hos samme bookmaker. Intet fungerer trods offensivt for Liverpool og med tanke på Young ude hos hjemmeholdet. Auv auv for en kedelig kamp.

• Svara
  • 02
    Mimers
    den 29 december 2009 14:03

Nå ja Dirk Kuyt er tilbage, men bør vel ikke have så meget at sige på oddset.

• Svara
  • 03
    rvejby
    den 29 december 2009 16:47

Er 100% enig med dig, Mimers.

I England er der en vedvarende diskussion i gang om hvorvidt begrebet "Big 4" (om de fire store hold i England) nu blot hører fortiden til. Denne sæson har i hvert fald vist at der ikke er hverken 1, 2, 3 eller 4 klubber der er usårlige. Alle kan tabe points mod alle.

Oddset på Villa kan ikke retfærdiggøres hvis man kigger på stilligen og Villas hjemmeform vs. Liverpools udeform. Bookmakerne havde prissat den rigtigt for nogle dage siden da den blev udbudt med fuldstændig lige odds på begge hold. Egentlig ser jeg Villa som marginal favorit.

Nogle spillere backer helt automatisk Liverpool når de ser dem til over odds 2.5 Udelukkende på grund af "navnet". Det er i den gruppe af spillere vi finder de personer, der taber på lang sigt.

Villa er et godt værdibet i mine øjne. AH 0 eller +0.25 ser også meget tiltalende ud...

• Svara
  • 04
    Mimers
    den 30 december 2009 09:52

Øv, det var ikke ligefrem marginalerne der var med mig i de to kampe.

• Svara