FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Hvidovre - Herning

• 01
    Larsen
    den 17 november 2009 13:04

Jeg er helt enig med Razzle her. Ville selv have smidt et spil ud på den, men var ikke hurtig nok. Har selv taget Herning inkl. OT og SO til 2,05 hos Sportingbet.

Kan lige citere skadessituationen her:

"Kun Andreas Christensen vender tilbage i forhold til opgøret mod Rungsted, hvorfor Olaf Eller må klare sig uden Martin Oldendow-Larsen, Nicklas Carlsen, Christian Vaagensø, Brian Schultz, Christoffer Pedersen, Brad Rooney, Søren Jürs og Kasper Andersen."

Min eneste anke er den lange tur til Hvidovre. De udebaneture ser ikke ud til at have været gode ved nogen hold i år. Ellers tror jeg ganske enkelt også, at Hvidovre kører trætte, mens Herning sparede på kræfter allerede efter at være kommet bagud med 0-2 mod AaB i søndags.

De to andre kampe har jeg ikke det helt store til. Andre med indspark?

• Svara
  • 02
    Razzle
    den 17 november 2009 13:31

Godt at høre at du er enig Larsen!!!

Har lige smidt et lille spil ud på Nordsjælland i Esbjerg. Jeg ved godt at det er lidt et langskud, men hvis Esbjerg er så sygdomsramt som rygtet siger, så bør Nordsjælland have en chance.
    6,55 er i hvert fald i den høje ende..

• Svara
  • 03
    Holger
    den 17 november 2009 13:55

Herning lyder god. Den er jeg også med på nu.

Jeg har en lille fornemmelse omkring Rødovre. Det er meget enten eller med dem, og Sønderjyske har ikke været specielt gode på udebane. Synes odds 2,75 ved Centrebet på Rødovre er i overkanten.

• Svara