FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Holstein Kiel - Dortmund

• 01
    Original
    den 7 februari 2012 18:12

Det er sjældent jeg siger ordet sikker, men jeg føler ikke vi er langt fra her. Dortmund SKAL vinde denne kamp, også selvom dagens modstander har slået Mainz og Cottbus.

Pokalmentaliteten er Holstein Kiel et glimrende eksempel på. De har slået Duisburg, Cottbus og senest Mainz. Kiel er fra den fjerdebedste række i Tyskland, og jeg forventer bestemt ikke vi får dem mere at se i dette års pokalræs.

Den lokale liga, den fjerdebedste række i Tyskland stoppede i midten af December, og det betyder altså, at Kiel ikke har været i en turneringskamp siden de vandt i pokalturneringen over Mainz.

Som Fabian Wetter siger til Neue Westfalische Zeitung: "Det er ikke let for et tophold at spille mod et hold fra den fjerdebedste række. De er bange for at gøre sig selv til grin, og man må ikke glemme, at vi har nogle rigtigt gode spillere på vores hold"

Jeg forventer dog Dortmund dominans fra start og maks fokus, selvom Kiel vil kæmpe en vis del ud af bukserne for at skabe sensationen. Dortmund er i stærkeste, og nederst i analysen kan du se den tyske avis kickers forventede opstillinger.

Kiel mangler deres midtbane topscorer med 5 mål og deres anfører. Anføren er blevet klar, men har ikke deltaget i træning ej heller optakten, så tvivler på han kommer til at starte.

Dortmund er uden langtidsskadede Mario Gøtze og Bender.

Forventede startopstillinger (kicker.de):

Jensen - Herrmann , Berzel , Jürgensen , Mount Pogge - Kazior , S. Mueller - Sachs , Sykora , Lindner - Heider
    Træner: T. Gutzeit

Weidenfeller - Piszczek, Subotic, Hummels, Schmelzer - Leitner, Kehl - Blaszczykowski, Kagawa, Großkreutz - Lewandowski
    Træner: Klopp

Selvom Kiel har overrasket alt og alle, så stopper festen her. Kampen kan ses på TV2Sport.

• Svara
    • 02
      Titanium
      den 7 februari 2012 18:12

Det var ikke mange units på en sikker kamp :)

• Svara
      • 03
        Original
        den 7 februari 2012 18:28

Nu har jeg valgt AH varianten og ikke 1X2. Bookmakerne ligger med en vurdering på ca. 80% på Dortmund sejr, så de vurderer den som jeg også gør, Dortmund er kæmpe favoritter.

Hvad var hensigten med dit indlæg? :-)

• Svara
    • 04
      Original
      den 7 februari 2012 20:23

Opdatering:

Line-up Holstein Kiel:
      Jensen - Herrmann , Berzel , Juergensen , Mount Pogge - Kazior , S. Mueller - Chahed , Sykora , Lindner - Heider
      Bænk: Jakusch,Stejl,K. Schulz,Sachs,Fisherman,Wulff.

Line up Dortmund:
      Langerak - Piszczek , Subotic , Hummels , Schmelzer - Leitner , Kehl - Blaszczykowski , Kagawa , Perisic - Lewandowski
      Bænk: Weidenfeller,Felipe Santana, Lion, Grosskreutz,
      da Silva,Gundogan,Barrios.

Overraskende opstilling fra Dortmund. Wiedenfeller starter ude, Dortmunds førstevalg på målmandsposten. Ydermere har Jurgen Klopp valgt at satse på 22 årige Ivan Perišić.

Holstein-Stadion er fyldt til bristepunktet. Stemningen bliver god.

• Svara
    • 05
      Oddser
      den 7 februari 2012 20:52

Tak for tippet har valgt at følge denne. 0-2 står det efter 18min :)

• Svara
      • 06
        Oddser
        den 7 februari 2012 20:52

Har også satset på over 3.5 mål.

• Svara