FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Fenerbahce- Altay (cup kamp)

• 01
    thomas2620
    den 22 december 2009 00:29

Taber Fenerbahce igen ?

Det kører ikke helt for det tyrkiske storhold.
    Ihvertfald ikke i den hjemlige liga.
    De fik dog lidt oprejsning i sidste spillerunde på udebane mod Trabzonspor. Her vand fenerbache 1-0.
    Anderledes takter har der været i UEFA cuppen.. 5 ud af 6 mulige sejrer oggruppen 1.plads er sikret.
    Men bla. de seneste sexskandaler blandt et antal af spillerne har skabt en del uro.. Eller burde ihvertfald have gjort det. Der snakkes om spillersalg i det kommende transfervindue i januar.

Fenerbahce er havnet i Gruppe A sammen med 5 andre cup hold.
    Alle cup kampes i denne gruppe afvikles i slut december og det meste af januar.

Altay ligger som nr 3 i 1. divisionen. Kun sølle 3 points efter nr 1 & 2 i ligaen.

Muligt at begge hold er ved at gå på juleferie efter at de sidste kampe er afviklet i de 2 divisioner men der ligger altid prestige i at kunne hente points mod tophold og derfor tror og håber jeg at Altay tager denne opgave lidt seriøs.

Fenerbahce er gjort til kæmpe favoritter med odds 1.2-1.22.
    Satser på at kunne finde et Asianbet på Altay på +1, +1,5 eller sågar +2. Men endnu er der kun spil ude på Asian 0.

Den dristige kan spille x til odds 5,8(betfair)

/thomas

• Svara
  • 02
    Skipperbent
    den 22 december 2009 10:21

Ved du hvordan Fenerbahce forholder sig til cuppen? De er vel nød til at satse pga. deres nedtur, eller skærer de netop cuppen væk pga de problemer?

• Svara
  • 03
    thomas2620
    den 22 december 2009 11:35

Jeg har ikke direkte fundet nogle udmelding fra Fenerbahce om deres forhold til dette års cup..
    De røg i finalen sidste år men tabte til Besiktas.

Mener at vide at disse cupgruppe-spil sender nr 1 og 2 videre i en slags "play-off" førend 1/8 dels finalerne og den videre deltagelse. Jeg er ikke i tvivl om at Fenerbahce nok skal gå videre fra gruppen men der er lidt uro i gelederne.

Roberto Carlos er sendt hjem .. Har netop spillet sin sidste kamp.
    4 spiller har været med en skandale som er omrullet her i december.

Så i bund og grund er det vel mest min egen "mavefornemmelse" der siger mig at der er en mulighed her..Og jeg slår udelukkende til hvis jeg kan finde et ASIAN bet.. eller måske et handicap spil på Altay..

• Svara
  • 04
    Larsen
    den 22 december 2009 12:51

Mon ikke nok det kommer tættere på kampstart. Du kan få 4,20 på X2 hos Bet-at-home. Langt over markedet.

• Svara
  • 05
    Larsen
    den 23 december 2009 11:15

AH blev +1,75 til Altay. Man får omkring 1,85. Hvad siger du til det, Thomas?

• Svara
  • 06
    thomas2620
    den 23 december 2009 15:20

Den hopper jeg på..

(har dog også for et lille indskud nuppet AH +2,+2,5 til odds 1,44)..

thomas

• Svara