FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

FCK - BATE (mester1000)

• 01
    Mimers
    den 4 augusti 2010 09:18

Jeg har selv taget den mere forsigtige variant med under ét mål i første halvleg til odds 1,78 hos 188bet. Hvad synes du om ciffertip 0-0 til omkring odds 10?

• Svara
  • 02
    mester1000
    den 4 augusti 2010 10:03

Jeg synes umiddelbart, at det er et godt odds - udfordringen med at spille på et resultat er, at der jo blot skal et afrettet skud eller andet til før det er væk ( men det gælder jo mange spil:-))

Jeg tror som tidligere skrevet på en målfattig kamp - så måske en kombination med 1-0 til FCK ville være en god løsning

• Svara
  • 03
    Baba Musa
    den 4 augusti 2010 11:34

Dejligt at se du er tilbage mester.

Hvis du har tid vil jeg meget gerne hører din holdning til Brøndbys hjemmekamp mod Podgorica. Bør de ikke bare smadrer dem?

• Svara
  • 04
    mester1000
    den 4 augusti 2010 12:06

Hej Baba Musa,

Tak velkomsten:-)

Ja jeg ved godt jeg har været meget fraværende det sidste år - har været en del udenlands og derfor ikke haft mulighed for at følge så meget med. Håber det ændres til efteråret.

Den logiske udmelding på Brøndby kampen er jo en klar hjemmesejr - men jeg er altid lidt forbeholden for disse returkampe i europæisk fodbold. Med en 2-1 sejr ude, så er Brøndby jo på den grønne gren og behøver ikke satse noget - selv et 1-0 nederlag kan være ok.

Men Brøndby vil gerne ind i en stime og spille god fobold - det styrker selvtilliden - men samtidig har man jo en liga at tænke på.
    Jeg tror derfor ikke vi skal se et Brøndby hold som kommer stormende.

Jeg tror derfor, at man vil forsøge at holde nullet fremfor en storsejr - men det er ikke specielt interessant at spille på (odds 1,44).

Jeg er lige ved at tro, at min bedste bud på et spil i kampen er under 2,5 mål til 2,13 (10bet) eller 2,02 ved Bet365. Evt. et kryds ved pausen til 2,87 (coral)

• Svara