FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

EM Herrehåndbold, Roman og andre

• 01
    Parbo
    den 14 januari 2010 19:27

Hvordan vurderer du/I Kroatiens muligheder for at vinde turneringen?

Sportingbet har odds 9, hvilket er højere end de fleste, der holder odds 7.

I mine øjne er kroaterne havnet i den 'heldige' halvdel mhp. mellemrunden. Jeg synes, at der i truppen er fin balance mellem gammel og ung rutine - fine spillere også i andenkæden.

Jeg er lidt usikker på målmandsdækningen dog.

Mange har udråbt Frankrig som enorme favoritter, men er Kroatien SÅ dårlige i forhold til franskmændene, at odds 9 er berettiget?

• Svara
  • 02
    Roman Empire
    den 15 januari 2010 09:30

Kroatien har som altid gode muligheder, og odds 9 er bestemt i overkanten.

Balic er tilbage i topform, og Duvnjak har udviklet sig endnu mere siden sidst. Ingen er i nærheden af Kroatien på centerpladsen.

Kroatiens store problem er nok højreback, hvor Metlicic ikke er med længere, og man ikke har kørt en arvtager i stilling, som man har gjort på alle andre pladsen (Buntic synes jeg ikke, der holder det niveau, som man skal). Højreback er dog et problem for stort set alle holdene (undtagelserne er vel Frankrig, Tyskland, Polen, Sverige og Rusland).

Venstrefløj har de også et nyt par, hvor de er uden Martin Hrvatin og Goran Sprem, som var med ved EM. Desuden spørgsmålstegn ved Lackovic efter uheld under druktur.

Det ligger i kortene, at Kroatien i hvert fald når semifinalen, og så kan alt ske.

• Svara