FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Danske Spils nye design

• 01
    Jogga
    den 14 december 2009 12:04

Er jeg den eneste, der synes DS' nye design er helt til hest?? De har bare smidt et nyt lag ovenpå deres gamle flere steder, og så kommer man ellers til at vente i pænt lang tid, før det hele har loadet færdigt. Selvom de lover hurtige loade tider.

Bevares, man får lov til at se lidt på Janni og hendes bryster (igen, igen, igen), men er hun ikke efterhånden ligeså slidt som at Randers' krise er et faktum?

Jeg kunne selvfølgelig også bare gå i kiosken!

• Svara
  • 02
    gunners
    den 14 december 2009 18:13

eller få konto hos en anden bookmaker som også har langt bedre odds,

jeg hader danskespil :-)

• Svara
  • 03
    Kioskejeren
    den 15 december 2009 08:55

Jeg synes nu det var en rigtig god ide at gå i kiosken :-)

Mht. bedre odds så kan man rigtig nok altid finde en bookmaker med bedre odds end Danske Spil, men man kan næsten også altid finde en med mindre odds! Ind imellem synes jeg de kære eksperter overser Danske Spil (hader eller ej) det sker (ikke tit men det sker) at man kan få bedre odds hos Danske Spil end den bookmaker eksperterne foreslår til deres spil.

Fortsat god dag til alle gamblere.

• Svara
  • 04
    gunners
    den 15 december 2009 20:52

ja men det sker nok så få gange at det er til at overse, deres spilmuligheder er få, og der er for få kampe der kan spilles som single.

og deres tb er 85%

har helt glemt det vigtigste
    MAN KAN IKKE FÅ UDBETALT SINE PENGE NÅR MAN VIL?????????? MED MINDRE MAN LUKKER SIN KONTO

monopol adieu

• Svara