FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Cesena-Frosinone 1

• 01
    Tino1946
    den 5 december 2009 09:47

17 Runde i Serie B, Cesena tager hjemme imod Frosinone som startede rigtigt flot i Serie B, men i de sidste 5 kampe har Frosinone kun hentet 1 point og yderligere er de seneste 3 udekampe alle tabt. Oprykkerne fra Cesena ligger placeret på en flot 4 plads og har de i første 16 kampe kun gået fra banen to gange som taber og kun en gang i de sidste 15 runder, jeg tror Frosinone løber ind i endnu et nederlag i eftermiddag til et stærkt hjemmehold som ikke har tabt på hjemmebane siden 1 runde hvor man tabte 0-1 mod Reggina.

Pinnacle 2,04 på 1 tallet, Bet365 2,00 på 1 tallet.

• Svara
  • 02
    Tino1946
    den 5 december 2009 16:36

1-0 ved pausen til Cesena og efter 1 minut i 2 Halveg har de nu scoret til 2-0.

• Svara
  • 03
    Dennis1
    den 5 december 2009 16:58

Det er virkelig godt spottet Tino, tog et lille bet på det og med 3-0 efter 71. min. tillader jeg mig at skrive den ind i regnearket som vundet (nemesis kommer ikke på spil her :-)).

• Svara
  • 04
    Tino1946
    den 5 december 2009 20:45

Hej Dennis, super du sprang med på vognen FT Cesena-Frosinone 4-0
    så den sag lige i skabet.

• Svara