FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Bosnien - Portugal @onsdag

• 01
    Chelidze90
    den 15 november 2009 17:38

Efter at have set sammendrag af den første kamp mellem de to, så kan jeg på ingen måde forstå de odds der indtil videre er kommet ud på kampen. Portugal har langtfra spillet godt i kvalen, hvor ingen folk efterhånden har tvivl om, at de har scoringsproblemer. Dette blev yderligere udstillet i form af deres fravær af Ronaldo.

Bosnien var uheldige med ikke at få 1-1 i den første kamp med de stole-og overlæggerskud de havde.

Bet365 er ude med 3.20 på den rene sejr til Bosnien, mens Danbook er ude med 2.23 på 0.0 Bosnien.

Andre der har meninger om den kamp?

• Svara
  • 02
    mester1000
    den 15 november 2009 19:08

Jeg kan sagtens følge dig - og mener også Bosnien har en realistisk chance.
    Dog tror jeg vi igen vil se en disciplineret defensiv fra Portugal - og så forsøge at leve på kontra.
    Jeg tror endnu engang til bliver målfattigt. Under 2,5 mål hos Pinnacle til 1,8 virker tillokkende - og også under 1,5 mål til 3,3 hos Unibet er i mine overvejelser lige pt.

• Svara
  • 03
    thomas2620
    den 15 november 2009 21:53

Enig med spil under 2.5 til omkring de 1,8.. Jeg hopper på en Asian bet på Bosnien + 0,+0.5 til odds 1,89.. Halv gevinst ved uafgjort.

• Svara
  • 04
    Mimers
    den 16 november 2009 11:55

Godt set, chelidze. Bort set fra de 3,20 man får hos Expekt på hjemmesejren, så er de fleste vist på vej ned under odds 3.

• Svara
  • 05
    Tino1946
    den 17 november 2009 09:48

Jeg er på over 2,5 mål Bosnien kom til et par gode chancer i kampen i lørdags hvor Portugals forsvar ikke så helt stærke ud,yderligere hvis man kigger på deres hjemmebanestatistik i kvalen så er 4 ud af 5 kampe gået over 2,5 mål, jeg er sikker på at der nok skal komme et par kasser i denne kamp :)

• Svara
  • 06
    Baba Musa
    den 17 november 2009 09:53

Både enig og uenig med jer.

Skulle jeg gå efter underen skulle det helt sikkert være under 1,5 mål, da 1-0 til Portugal tidligt vil tvinge Bosnien til et mega sats. Omvendt kan man sagtens forestille sig 0-0 længe, da Bosnien for alt i verden ikke må komme bagud. Tror det er en fin kamp til livebetting.

• Svara
  • 07
    Dennis1
    den 17 november 2009 11:25

Synes det er et meget svært opgør at vurdere. Rent instinktivt siger min krop mig, at Portugal klarer den - som hold med deres spillerniveau ofte gør... Omvendt har jeg været meget positivt overrasket over Bosniens flotte og normalt effektive spil. Kigger man på det første opgør, ville det absolut have været rimeligt med pointdeling og med udgangspunkt i det, så synes jeg Bosnien har fine muligheder. Med andre ord, jeg springer over pre bud på denne kamp og følger Baba Musas ide til at livebette kampen :-).

• Svara
  • 08
    thomas2620
    den 17 november 2009 12:25

Har set spilxpressen forslag til odds 4 på at det faktisk er Bosnien som går videre.. Til orientering hvis man finder værdi i dette spil har Betfair i øjeblikket odds 5 på samme spil..

• Svara