FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Barcelona - Real Sociedad

• 01
    WoodmanWoody
    den 2 februari 2012 16:20

Dette spil går på at Barcelona vinder kampens første halve time hvilket jeg finder uhyrlig høj værdi i.

Argumenter statistisk:

1) Barcelona har spillet 10 kampe ind til videre på hjemmebane og har vundet 9 af dem med en score på 43-2. Ud af de 10 kampe har Barcelona været foran i 9 af dem efter en halv time er spillet og den eneste de ikke var, var 0-0 kampen mod Sevilla.

2) Barcelona har kun spillet 3 kampe mod Real Sociedad siden 2010 ellers skal vi helt tilbage til 2007 så jeg forholder mig udelukkende på de 3 seneste kampe. I de 3 kampe har Real Sociedad gjort det helt særdeles flot med en sejr et X og et enkelt nederlag hvor nederlaget selvfølgelig var på Barcelonas bane som blev 5-0. Af de 3 kampe spillet har Barcelona faktisk været foran efter en halv time i alle sammen hvor Real Sociedad så er kommet flot tilbage i 2 af dem.

3) Jeg vælger ikke at tage Barcelona's udebane statestik i betræktninger af min chancevudering efter som Barcelona spiller hjemme og de har været et helt andet hold på hjemmebane end udebane i denne sæson, men for en god ordenskyld bliver det lige tilføjet. Barcelona har spillet 10 kampe på udebane indtil videre og i 3 af dem har man været foran efter en halv time.

Argumenter:

1) Barcelona har somsagt været et helt andet hold på hjemmebane end udebane i år hvilket har gjort at man i øjeblikket er bagud med 7 point til Real Madrid. I de seneste 3 kampe mod forholdsvis Valencia, Villarreal og Real Madrid er man gået fra banen med uafgjort hvilket er et sjældent syn at man ikke har vundet en af sine sidste 3 kampe dog har det selvfølgelig været mod flotte modstandere. 7 point bagud, ikke vundet en eneste af sine sidste 3 kampe, jeg tror vi ser et Barcelona hold der kommer stormene og sikre sig 3 point her.

Konklusion: Barcelona har været foran efter en halv time i 12/20 kampe, på hjemmebane har det været 9/10 kampe og oddset er 2,50. Jeg er ikke tilhængere af det slaviske CV system, men uanset hvor meget jeg prøvet kan jeg simpelthen ikke komme under 55% som minimum og scorer der med en BV på 137,5 %

Spillet kan findes nederst hos bet24 under kampen hvor der os findes flotte odds hos forholdsvis efter 10min, 20min og 60min jeg synes dog klart denne er mest interesant og holder mig kun til den.

Held og lykke!

• Svara
    • 02
      WoodmanWoody
      den 2 februari 2012 16:20

Gik heller ikke lang tid til den faldt til odds 2 stadig værdi til 3-4 units ifølge min cv, hvis man altså har lyst til at være med :)

Held og lykke.

• Svara
    • 03
      werder77
      den 2 februari 2012 16:33

30 og 60 minutter er de mest interessante. men enig - stor værdi - man behøver bare sammenligne med oddsene for halvlegsføring.

• Svara
    • 04
      TheSituation
      den 2 februari 2012 19:26

Helt sikkert et væridfyldigt spil og statistikkerne bakker det fint op, men...
      Derfra og til at spille 8 units er imo en fejl. Det er et rimelig "specielt" spil, hvor der er få som udbyder det. Limit er velkendt hos bet24, og 8 units er derfor ikke realistisk at anbefale her.

Husk på, at dine spil skal ses som en service til brugerne.

• Svara
      • 05
        WoodmanWoody
        den 2 februari 2012 23:19

Er ikke helt enig med dig her TheSituation.

Som Higuain også sagde til hans 10units spil på tennis for ikke så lang tid siden så har jeg de nogenlunde samme argumenter, jeg spiller den til 8units fordi jeg har fået 8units igennem og for at vise at der er værdi til 8units efter min cv. Bliver jeg limiteret på et tidspunkt hos bet24 og kun ville kunne få 3 units igennem så ville jeg spille den til 3units men skrive værdi til 8 i analysen.

Snakker vi om betalingseksperter som Parise, Roman Empire og Laleø så kan jeg godt forstå der skal tage stort udgangspunkt i udbud og limits da de formentlig har rigtig mange følgere.

WW.

• Svara
      • 06
        TheSituation
        den 2 februari 2012 23:45

Jeg er delvist enig, men...
        Endnu engang må jeg påpege at 8 units er for meget, idet at meget få brugere får glæde af spillet eller ikke får det igennem som de ønsker.

Det er jo ikke et personligt offentliggjort regnskab herinde, men derimod en service til andre brugere.

• Svara
      • 07
        WoodmanWoody
        den 2 februari 2012 23:57

Om jeg skriver 8 units eller 3units (værdi til 8) gør vel ikke at folk generelt sætter mindre på spillet? Hvis jeg f.eks får et spil hvor der står værdi til max i parentes så spiller jeg 10units hvis jeg kan få det igennem. Så at sige at flere får glæde af spillet synes jeg ikke man kan bruge som argument.

Nej det er selvfølgelig ikke et personligt regnskab, men en service vi lavere det er jeg enig, men kan ikke se hvorfor det skal have nogen betydning får om jeg sætter 3 eller 8 units :)

Og somsagt kan jeg mere følge det når vi snakker betalingseksperterne.

Håber du forstår..
        WW.

• Svara
    • 08
      DitlevVallentin
      den 3 februari 2012 19:51

Helt enig WoodmanWoody... Har også lagt dette spil op tidligere - husker du?!

• Svara
      • 09
        WoodmanWoody
        den 3 februari 2012 20:04

Så lige du din profil igennem og kunne godt se du havde haft nogle spil på det samme ja :)

Håber du noget af være med til det flotte odds :)

WW.

• Svara
    • 10
      volvoen
      den 4 februari 2012 08:38

Jeg kan ikke finde spillet på bet24. kan du ikke hjælpe? Den ligger ikke under de 42 muligheder der er til kampen

• Svara
      • 11
        werder77
        den 4 februari 2012 11:31

tror desværre spillet er fjernet - det plejer at stå allernederst.

• Svara
      • 12
        WoodmanWoody
        den 4 februari 2012 12:42

spillet er desværre fjernet ja.

@ volvoen når vi snakker om spil som dette der har så stort værdi går der oftets rigtig kort tid før oddset enten er slashet mærkant eller fjernet.

Jeg nåede at se det var kommet ned på 1,90 før det så efter blev fjernet.

Mvh
        WW.

• Svara