FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Att mestr

• 01
    MartinVP
    den 12 februari 2010 22:13

Hej mestr

Vil høre om du igennem OL (og fremadrettet) fortsætter med at bruge Danbook med samme frekvens uden andre bookmakere tilnærmelsesvist kan tilbyde samme odds på de spil du anbefaler? De fleste af dine spil har det enten været Danbook som har været eneste bookmaker eller også har Nordicbet, Betway m.v. været i surebet med Danbook, så der derved ikke har været værdi hos disse. Jeg er stærkt limiteret hos Danbook og får derved intet ud af dine spil, så jeg vil gerne have klar besked om jeg fortsat skal modtage spil fra dig.

På forhånd tak.

• Svara
  • 02
    mestr
    den 12 februari 2010 22:20

Hei MartinVP!

Jeg er klar over at limits ikke er de beste hos Danbook, men fikk fortalt at man kunne sette 50 euro per spill på nye kontoer. Spiller ikke selv hos Danbook, da jeg sliter med samme problem som deg.

Det er jo selvfølgelig ikke ønskelig at SMS-kunder ikke kan spille mine tips, så fra nå legger jeg spill fra Danbook ut i forum, mens jeg fra andre bookmakere sender ut på vanlig måte. Høres det greit ut?

Mvh

• Svara
  • 03
    MartinVP
    den 12 februari 2010 22:27

Det vil jeg personligt sætte stor pris på, men jeg har ikke nogen idé om hvordan andre brugere har det med Danbook. Det eneste jeg ved er, at jeg blev ramt af limit (maks. 25 kr. til følge på ALT) efter ca. 80 spil, så en konto er desværre ikke ny ret længe - TØSER!

Jeg er klar over at du selvfølgelig ikke kan rette dig efter enkelte kunder, men jeg er overbevist om at Danbook er på "højde" med Stan James og andre latterlige bookmakere.

Tak for det hurtige svar.

• Svara