FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Att Vixen

• 01
    Sutsko
    den 8 oktober 2009 19:46

Dejligt at se dig tilbage med spil. Altid fine analyser :-)

Hvilket "hold" er du på i matchen med Woods. Goofy fra Spelunivers er mod Woods ret kraftigt. Fredarn er på Woods ret kraftigt. Har du en holdning eller syntes du nuværende odds er lige i skabet?

Mvh.

Sutsko

• Svara
  • 02
    vixen
    den 8 oktober 2009 20:01

Tak, Sutsko - der har været rigtig mange ting denne sommer, er langsomt ved at finde tilbage til fokus-zonen. ;-)

Har lige læst begge analyser, som jo har hver deres vinkel og argumenter - jeg skal være helt ærlig og sige, at jeg umiddelbart er svagt på Goofys side. Jeg synes ikke odds 1,446 er spilbart i foursome-hulspil, hvor ting som world ranking og niveau + form hurtigt kan blive udlignet af hvilket par, der finder ind i en god rytme, og hvilket par der holer nogle gode putts. Læg dertil Woods' individualistiske natur og skrækkelige team play-stats, så holder jeg mig væk.

Omvendt må jeg tilstå, at jeg ved lidt for lidt om spillernes form og Ishikawas forventede niveau til, at jeg tør rykke på Ogilvy/Ishikawa +0,5 men med tanke på at oddset på Woods/Stricker er faldet til ca. 1.53 før komm. hos Betfair (Goofy layer i sit spil 1,60), så er der efter min mening klar value i at laye favoritten lige nu.

Men som du fornemmer - jeg er ikke ude over rampen her og har ikke et bet på matchen. Men sagt ligeud: hvis jeg fulgte matchen, så ville den være oplagt til live trading på Betfair - laye 1,53 cirka og trade den forsigtigt, hvis Ogilvy/Ishikawa kommer foran og/eller hvis matchen bliver tæt.

My 5 cents ;-) held og lykke

• Svara
    • 03
      Sutsko
      den 8 oktober 2009 20:10

Tak vixen. Jeg er hoppet med på dit spil, så jeg håber på du er i "zonen" :-)

God aften.

Mvh.

Sutsko

• Svara
    • 04
      Fredarn
      den 8 oktober 2009 21:30

Vil bare nevne at Tiger's foursome stats i President Cup er 7 seiere, 2 tap og 1 delt. Meget bra, med andre ord.
      Videre tror jeg at Tiger og Stricker vil fungere bedre sammen enn Ishikawa og Ogilvy, Ishikawa snakker dårlig engelsk og jeg tror det kan bli et problem i foursomes. Jeg ser for meg hvordan planleggingen før og underveis i runden evnt. må gå gjennom en tolk, og tror rett og slett ikke det vil fungere optimalt for samarbeidet.

Men vi får se hva som skjer, jeg tror på en gansike 'enkel' seier for Tiger/Stricker.

• Svara
      • 05
        vixen
        den 8 oktober 2009 22:10

Fredarn, uden uenighed ingen value i markedet... ;-)

1,445 er jo tæt på 70%, læg dertil value - 70+% er meget i foursome, fine Tiger-stats eller ej. Som jeg skrev, din analyse har sine argumenter, men ud fra en klassisk value betragtning ser jeg ikke Woods/Stricker vinde 7,x ud af 10 foursomes mod Ogilvy/Ishikawa over tid.

• Svara