FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Att Roman 4x100m

• 01
    el64813
    den 1 augusti 2010 17:16

Är du säker på att Lemaitre inte springer. De lagen som står på den officiella hemsidan är lagen från försöken.

• Svara
  • 02
    Roman Empire
    den 1 augusti 2010 18:08

Hej!

Ved nærmere eftertanke synes jeg også, det ser mystisk ud - især 400 m. Mig bekendt skal man indstille holdene 24 timer før, og kan på den baggrund ikke forstå, hvorfor de kategorisk har sat samtlige opstillinger fra indledende.

Hvis Lemaitre er med ændrer det naturligvis på forudsætninger - omend jeg stadig har til gode at se ham løbe en god stafet (havde store problemer med sit skifte i VM-finalen. Med Lemaitre har Frankrig nok mellem 55-60 % - og stadig fin værdi - omend ikke så god, som jeg havde troet.

Jeg skal beklage, hvis det viser sig, at det er helt galt med de opstillinger.

• Svara
  • 03
    Tsuni
    den 1 augusti 2010 18:11

Jimmy Vicaut, Christophe Lemaitre, Pierre-Alexis Pessonneaux et Martial Mbandjock er holdet ifølge Sport365.fr

Mvh

• Svara
  • 04
    Roman Empire
    den 1 augusti 2010 18:23

Mange tak for det, Tsuni!

Det bliver spændende - meget kommer nok an på Vicauts kurve og hvordan Lemaitre får skiftet x 2.

• Svara