FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Algeriet - Egypten

• 01
    Svalle
    den 18 november 2009 13:38

De to hold endte fuldstændig lige i deres gruppe, så nu skal de spille én ekstra kamp på neutral bane i Sudan om den sidste afrikanske VM-plads.

Uden at kende de to hold indgående, så må uafgjort da være oplagt i sådan en kamp. Som regel er afgørende playoff-kampe meget målfattige, og i dette tilfælde spilles kun én kamp. Fejl kan altså få katastrofale følger, idet et begået frispark eller et manglende tilbageløb kan koste VM-deltagelsen.

Tror på en meget nervøs forestilling, som sagtens kan ende 0-0 eller 1-1. X giver 3,37 ved Pinnacle Sports, og jeg har selv spillet 0-0 til odds 8 ved Sportingbet.

• Svara
  • 02
    HasanSas
    den 18 november 2009 16:09

Hvad med en double på under 2,5 i kampene Algeriet-Egypten og Ukraine-Grækenland til odds 2,17 eller måske under 1,5 til odds 6,17?

Algeriet spillede 8 ud af 12 kampe under 2,5 og 6 kampe under 1,5. Egypten spillede 7 ud af 12 kampe under 2,5 og 4 under 1,5. Egyptens mål blev jo også scoret dybt inde i overtiden. Tror også mest på Egypten som vinder, fordi de da helt klart må være oven på efter den sejr.

Ukraine-Grækenland tror jeg kommer til at ligne første kamp. Hvis det står 0-0 ved pausen bliver det højst sandsynligt meget nervøst i 2. halvleg uden mange chancer.

Ukraines hjemmekampe:
    Ukraine 1:0 Hviderusland
    Ukraine 0:0 Kroatien
    Ukraine 2:1 Kazakhstan
    Ukraine 5:0 Andorra
    Ukraine 1:0 England

Grækenlands udekampe:
    Luxembourg 0:3 Grækenland
    Letland 0:2 Grækenland
    Israel 1:1 Grækenland
    Schweiz 2:0 Grækenland
    Moldova 1:1 Grækenland

Resultaterne taler vist for sig selv (er dog ikke en påstand om at statistikker holder, men bare en indikation af deres resultater i hjemmekampe og udekampe mod de bedre hold).

Det var lige en mening fra mig og det var samtidig mit første indlæg. Håber ikke på nogen sure miner, da jeg synes at der tit er nogen folk, som bliver sure og irriterede. Folk er jo ikke tvunget til at spille på de spil, som jeg synes godt om.

Hilsen HasanSas

• Svara
  • 03
    Holger
    den 18 november 2009 16:22

Ingen indlæg er dårlige, så lang tid de er saglige. Folk kan bare lade være med at følge, hvis de ikke mener at infoen er god nok.

Velkommen til :-)

Vil helt klart vælge at spille under 1,5 mål i sådanne kampe her. For bliver der først scoret, så skal det andet hold satse helt vildt, og så kan der blive mange mål.

Kan se at Nordicbet har odds 2,55 for under 1,5 mål i Egypten-kampen. Synes det er et godt odds.

• Svara
  • 04
    HasanSas
    den 18 november 2009 16:33

Tak. Glemte jo forresten at skrive at det var hos Nordicbet jeg havde oddsene fra, som du også påpeger. Skal se om jeg kan huske det til en anden gang:)

• Svara