FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Aab Håndbold - AG København

• 01
    He-man
    den 8 februari 2012 17:56

En hurtig lille analyse da jeg er på vej ud af døren :)

Spillet går her på at AG vinder med 6 mål eller mere.

Første Liga kamp efter årsskiftet. Opgøret er mellem Aab Håndbold og AGK.

Disse 2 hold har netop mødt hinanden i Final4 finalen hvor AG trak det længste strå (26-32). I dette opgør virkede det på mig som om at AG havde et gear mere end AaB. AaB har en meget smal trup, og der bliver trukket meget på de samme spillere. Samme spillere skal i aften spille deres tredje kamp på blot 5 dage, og dette tror jeg er udslagsgivende for kampen idag.

Grunden til at jeg anbefaler dette spil er udelukkende insider viden på AaB's trup. Kan efter aftale med mine kilder desværre ikke skrive hvilke spillere der er tale om. Men jeg mener her vi snakker vitale pladser! Dette efterlader AaB med en endnu smallere trup, og det bliver for nordjyderne meget svært at skifte ud. Jeg forventer her en sejr på 7-9 mål til gæsterne mod et svagt spillende AaB mandskab.

Scandic bookmakers er højest ude med handicap -5 udesejr til 2,05 -6 udesejr til 2,35.

CV: 56% = 114,8

God vind med spillet

/He-man

• Svara
  • 02
    Roman Empire Specials
    den 8 februari 2012 17:56

Det er en mærkelig oddsudvikling, hvor markedet går ned på Aalborg, når de mangler Ole Lukøje og Irmings enæggede tvilling. AGK skulle vist mangle bamsefar i forsvaret.

Ligner en oplagt kamp til livebetting, da man kan forestille sig, Aalborg går ned med flaget, hvis AGK først begynder at trække fra - når de nu har endnu mindre at skifte med. Det gik i hvert fald hurtigt forleden fra 1 til 7 mål på under 10 minutter.

• Svara
  • 03
    Roman Empire Specials
    den 8 februari 2012 18:02

Sjældent der er så store forskelle i markedet. Man kan i hvert fald spille både -4.5 og +6.5 til odds 1.85 - så er der frit valg :-)

• Svara
  • 04
    David Dunn
    den 8 februari 2012 19:15

13-8 HT.

Noen anbefalinger på live-bet?

• Svara