FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

AaB-Rungsted Over 5,5 mål

• 01
    Tino1946
    den 4 december 2009 11:05

Andre end mig der er på over 5,5 mål i kampen mellem AaB-Rungsted, 6-6 i Odense, 6-5 ude mod Esbjerg beviser at AaB kan finde vej til målet, 11 kampe er indtil videre gået over 5,5 mål så mon ik den 12 kamp bliver idag.

• Svara
  • 02
    Tino1946
    den 4 december 2009 11:06

Undskyld 12 AaB kampe er gået over 5,5 mål :)

• Svara
  • 03
    Larsen
    den 4 december 2009 14:38

Jeg tror det bliver lidt enten eller. AaB har tydeligvis fundet ud af, hvordan de skal score, hvilket tidligere har været et problem. Samtidig har de dog også åbnet sluserne op bagude, og hvad jeg har fået fortalt, så kostede AaBs egen keeper blandt andet et par mål mod Esbjerg senest.

Jeg tror dog Arvidsen har talt forsvar, forsvar, forsvar, som også har været AaBs mærkevare på hjemmebane.

Rungsted har jeg efterhånden mistet tiltroen til, men Asplund kan tit afgøre ting på egen hånd. Han er dog langt fra så skræmmende, som tidligere.

Expekts 1,80 på over kunne godt friste, eller hvilket odds har du spottet til?

• Svara
    • 04
      henkelarsen
      den 4 december 2009 15:00

1,89 hos Pinnacle

• Svara
    • 05
      Tino1946
      den 4 december 2009 15:17

Larsen, jeg spillede over 5,5 hos Expekt til 1,80 det er ganske fint nu 1 tallet på AaB ikke gir noget i værdi, men ja jeg har heller ikke den store tiltro til Rungsted, tror AaB vinder 5-2.

• Svara