FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

ATT Laleø

• 01
    WoodmanWoody
    den 2 februari 2012 23:12

Først og fremmest stor ros efter den første måned som betalingsekspert med godt og vel +50 units!

Jeg har lige et par spørgsmål til dig som jeg undrede mig over tidlige idag og det var i forhold til Souza - Gonzales kampen hvor du spiller for 6 units til odds 1,87 hvor godt og vel 5-10 bookmaiker lå med et højere odds på 0-2 til Gonzales bla Bet24 til odds 2,10 hvor jeg selv spillede den. Mit spørgsmål er om du selv spiller den hos Unibet? eller er den bare valgt fordi du evt spiller hos en uden dansk licens? Og er din Units vudering taget udfra Unibet's odds? (Hvilket jeg går udfra da du spiller den der fra) eller den gennerele markedts pris for eftersom jeg fik den til odds 2,10 spiller jeg den til mere end 6 units fordi der jo så er mere værdi.

Håber det gav mening :)

WW.

• Svara
  • 02
    LaLeø
    den 3 februari 2012 00:32

Hej WW,

Tusind tak ros, det er altid godt med et skulderklap!

Jeg spillede den selv til et højere odds, og til en respektiv højere indsats jævnfør værdien. Jeg lagde den ud til 1,87 hos Unibet, for at undgå slash og så fordi jeg forventede, at oddset ville falde. Der var ikke ret mange bookmakere/markeder over 1,87, da jeg lagde den ud.

Jeg spillede den som sagt selv til et højere odds, men også for højere stake.

Håber det er svar nok.

Mvh.
    LaLeø

• Svara
  • 03
    WoodmanWoody
    den 3 februari 2012 10:52

Det var bestemt svar nok :)

Siger mange tak og fortsæt endelig det gode arbejde :)

• Svara