FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

AL-Bank Ligaen tirsdag

• 01
    Larsen
    den 22 december 2009 10:45

Det må siges at være nogle rigtig sløje sportsdage, men så er det jo godt, at der er ishockey til at redde lidt af æren.

Jeg synes personligt, der ligger et fint lille spil i Hørsholm, hvor Rungsted får besøg af Odense. Det er ene og alene et spil mod Rungsteds målmand Kim Petersen, som jeg ikke har meget fidus til. Bevares, han stod godt i Aalborg, som er et svært sted at spille, men det ses tit, at debutanter imponerer i den første kamp, fordi de smides direkte i ilden uden forventninger. Nu skal Petersen så følge op på den flotte præstation på hjemmebane mod Odense, som bliver en helt anden kamp.

Fynboerne er kommet meget bedre med på det seneste, og jeg tror det bliver enten eller for Rungsted - Odense kampen. Enten kollapser Petersen og Odense vinder sikkert, eller så begynder Odense at spille ligeså usikkert som tidligere og smider det hele væk. Det er noget af en risiko, men til flotte 3,48 hos Betsafe er det svært at takke nej.

• Svara
  • 02
    mpandersen
    den 22 december 2009 22:38

Super spottet. Jeg tog dog kun Odense i tøseudgaven (ML) til 2,75.

• Svara