FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

SV: 2011 Strikeforce Heavyweight World Grand Prix Winner

• 01
    Bosse30
    den 12 februari 2011 21:06

Jeg vil lige starte med at nævne, at kvartfinalen mellem Fedor Emelianenko og
    Antonio Silva vises live i nat kl. 4 på Eurosport 2. De 8 andre fights i nattens stævne må streames på nettet. De starter lige omkring midnatstid.

• Svara
  • 02
    mikkelsune
    den 12 februari 2011 23:35

Interessant med noget MMA :).. Ved du om Fedor vs Silva kampen kan streames nogle steder? Jeg tror det bliver en spændende fight. Fedor har noget at skulle bevise efter hans første rigtige nederlag. Silva ser rigtig stærk ud og er en del større en Fedor, så han bliver nok ikke nem at lave submission på.
    Har du evt nogle picks til kampen?

• Svara
  • 03
    Bosse30
    den 13 februari 2011 00:20

Ja den bør kunne streames flere steder. Men flere af de sider kommer først op og køre når klokken nærmer sig 4. Jeg har dog kun erfaring med myp2p, men det ser ikke ud til, at den kan ses der. Men hvis du googler f.eks. "live strikeforce streaming", så kommer der en del frem, der kan kigges på.

Jeg forventer også, at Fedor vil vise, at han ikke er færdig i sporten efter det skuffende nederlag til Werdum. Men hvis han laver samme fejl ved bare at ground'n'pounde hovedløst, så kan han sagtens tabe til Silva på samme måde, for Silva er bestemt ikke dårlig på gulvet. Silva har en stærk kæbe. Han kan sagtens slås i gulvet af Fedor, men jeg tvivler på, at Fedor kan slå ham ud med ét slag, så Fedor skal virkelig tænke sig om, inden han bare "gør som han plejer". Tror bestemt heller ikke, at Fedor vinder på Submission. Jeg har dog Fedor som ret klar favorit, da han vil være den mest aktive af de 2. Så en sejr på decision eller KO/TKO til Fedor.

Jeg har selv spillet på at kampen går tiden ud. Det spil har været lagt ud på konkurrerende site, hvorfor jeg ikke har lagt det ud her. Dog er jeg meget uenig i den angivne CV, men jeg har smidt et par units til odds 4,00 hos 5dimes. Den er faldet lidt nu, så værdien er ikke imponerende. Mere interessant er nok over 1,5 omgang til 2,00 hos Pinnacle. Dog skal der ikke smides mange units efter den, for går den over 1,5 omgang, så har jeg vurderet, at den også går tiden ud, da Fedor så har brændt det meste gas af. Dog kan paraderne også hænge lidt her senere i kampen, hvilket åbner op for KO. Men hvis odds er røget for langt ned på fuld tid, så ville jeg gå efter over 1,5 omgang. Reglerne for bettet er, at de 1,5 omgang er bogstavelig talt, så det er 2 et halvt minut inde i 2. omgang, der er skillepunktet.

Der er nogle reserver til denne her turnering, og de fighter også løbende. I nat fighter Ray Sefo mod Valentijn Overeem (bror til Alistair Overeem, som Werdum møder). Sefo har ekstremt meget erfaring fra kickboksning og alm. boksning, men kun 2 kampe fra MMA. Han kan ikke meget på gulvet, men han er stor og hårdfør. Valentijn Overeem er også stor og stærk. De kan begge tåle nogle tæsk, men Overeems kampe er ofte afgjort tidligt, hvilket taler en del imod spillet. Jeg ser dog udmærket mulighed for, at kampen går længere end 1,5 omgang, da deres modstandere tidligere ikke har haft samme kvalitet. Det er spillet hos Pinnacle til 2,74. Jeg har smidt 3 units.

• Svara
  • 04
    mikkelsune
    den 13 februari 2011 01:14

Tak for svaret. Jeg vil også prøve nogle få units på at den går tiden ud, det lyder rimelig fornuftigt.
    Det ser ud til at den bliver streamet på eplstreaming.com, så må jeg se om jeg kan holde mig vågen, det er lidt hårdt for søvnrytmen at følge med i amerikansk sport :)

• Svara
  • 05
    Bosse30
    den 13 februari 2011 02:08

Ja det er lidt hårdt at følge med i amerikansk sport. De tager ikke meget hensyn til os herovre :)

Men der er 9 kampe på programmet i nat, så du kan varme op med de andre. Der kan sagtens være god underholdning i dem.

• Svara
  • 06
    Bosse30
    den 13 februari 2011 09:26

8 af nattens 9 kampe blev stoppet før tid, utroligt! Fedor kom aldrig ud til 3. omgang, da lægen stoppede kampen efter Fedor havde fået store klø i 2. omgang af Silva. Så hvis Werdum vinder over Overeem, så skal han møde Silva. Men først venter altså Übereem.

Ray Sefo var ynkelig ringe at se, da han blev taget til gulvet af Valentijn Overeem. Han anede intet om gulvkamp og tabte på en neck crank i første omgang.

• Svara
  • 07
    Bosse30
    den 22 februari 2011 11:19

Oddset er slashet til nuværende 6,25 hos 5dimes - ingen værdi. Til gengæld har Sportingbet hævet til 10,00 hvilket er lidt besynderligt IMO. Jeg havde forventet en udvikling som hos 5dimes, da Fedor tabte til Silva. Silva passer Werdum udmærket, hvis han først kommer forbi Overeem. Men at Sportingbet mener det modsatte har jeg svært ved at forstå.

Er man interesseret i at læse om mit syn på MMA, så kig ind forbi bloggen her på siden.

• Svara
  • 08
    Bosse30
    den 14 mars 2011 21:44

UFC har overtaget Strikeforce, så nu gælder UFC's regler også for dette væddemål. Det betyder, at albuer til hovedet når man er på gulvet, nu er tilladt. Det er et lille handicap for dette spil, da Werdums store fordel er hans ground game, hvor albuerne er et farligt våben at skulle forsvare sig imod.

• Svara
  • 09
    Bosse30
    den 19 juni 2011 21:23

Så røg Werdum ud til Overeem i én af de mest skuffende fights ever. Begge fightere skuffede helt enormt.

• Svara
  • 10
    Bosse30
    den 29 januari 2012 01:44

Admin: Spillet er tabt.

• Svara