FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

SMS problemer d 10 sep?

• 01
    vangster
    den 10 september 2011 10:33

Er der andre herinde som ikke har modtaget SMS'er her til morgen på tilmeldte eksperter? Transaktionerne er fejlet hos mig på klitgaart og Ernies tips, så jeg ikke har modtaget SMS'er. Det virkede fint i går aften, og min telefon virker også fint. Jeg har testet med en anden telefon med andet SIM-kort, men med samme resultat.

Jeg har vel sammenlagt modtaget ca. 500 SMS'er fra Spilxperten gennem 2011, og det kører jo normalt uden de store problemer. Det er lidt nedslående hvis man ikke kan få alle de gode tips sådan en sprængfyldt håndboldlørdag :(

Min teleudbyder er Telmore.

Jeg kan også spørge, om det har virket hos nogen? :)

• Svara
    • 02
      Basse
      den 10 september 2011 10:44

Har heller ikke fået sms fra klitgaard. Har også Telmore

• Svara
    • 03
      lvang
      den 10 september 2011 10:47

Jeg har præcis samme problem i dag. Har også Telmore som udbyder

• Svara
      • 04
        SpilXperten.com
        den 10 september 2011 10:50

Hej vangster, Basse og lvang,

Der har været et teknisk problem, som er ved at blive rettet lige nu - så det er ikke jeres teleselskaber. Det skulle gerne være muligt at modtage gode spilforslag resten af lørdagen.

Med venlig hilsen

SpilXperten.com

• Svara
        • 05
          Parise
          den 10 september 2011 11:02

Fik lige mine klit-spil her nu. Desværre er de slashed, så må sende SpilXperten en regning for de 10 point!!!! :D

Men godt det virker nu og resten af weekenden :)

• Svara
        • 06
          vangster
          den 10 september 2011 11:40

Jep, det virker nu. Tak for hurtig info og løsning.

• Svara