FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

SL Benfica - Manchester United

• 01
    Original
    den 14 september 2011 10:36

Dette spil går hjem ved uafgjort ved pausen og ender med United sejr.

Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at jeg tror på en United sejr i aften. De har spillet helt fantastisk og har scoret mål på samlebånd. Angriberne har vist sig at være fantastiske, og kanterne er lynhurtige. Benfica skal dog ikke undervurderes som har fået en god start på den hjemlige liga. Det er blevet til 10 point ud af 12 mulige, og hjemmebanen er rigtig stærk. Den er kendt for ørnen som flyver rundt på stadion.

United bør vinde denne kamp, men jeg tror de får det svært i første halvleg, og oddset er helt sikkert for højt.

• Svara
  • 02
    Aaes89
    den 14 september 2011 10:37

Hvad er din CV her? Synes det er fantastisk flot at du på stort set alle dine spil kan finde værdi på +120%.

• Svara
  • 03
    Original
    den 14 september 2011 10:44

25% ca.

Det samme spørgsmål kan du vel spørge den dygtige Outsider om..

• Svara
  • 04
    Aaes89
    den 14 september 2011 11:03

Hvorfor skal jeg spørge ham om det

• Svara
  • 05
    Aaes89
    den 14 september 2011 11:12

Hvis du hentyder til at han også finder værdi på høje odds, så er du helt væk. Jeres sample-size på dette site er omtrent lige store, og han har vist at han kan retfærdiggøre de høje betvalues han kommer med (manden kører med en tbp på 130ish og hans value er vel også i den range som standard), du poster en 92% tilbagebetaling over 150 spil, men alligevel påstar du gang på gang at du er 30-40% bedre til at vurdere kampene end din tbp siger?

Kan du se hvad jeg mener?

• Svara
  • 06
    Original
    den 14 september 2011 11:15

Ja, jeg kan godt se hvad du mener :-) Men jeg finder værdi til 5 units.

• Svara