FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

SF 49ers - Pittsburgh Steelers

• 01
    cbll
    den 19 december 2011 20:53

Et special-spil, limits skulle dog være fine så alle kan ligge 3/4 units.

Som total-linjen på 38 pts indikerer, er der ikke ligefrem et brag af en offensiv kamp i vente. Ball possession kommer til at fylde meget - og der bliver kamp om at få yardsne, helt bestemt i modstanderens red zone - altså på begge sider. Her bliver fieldgoals aktuelle, og tror godt denne linje kan slåes pga. dét. Ligeledes kan Akers losse den ind fra næsten hvilken som helst distance - noget, der også taler for spillet.

Statistisk set er 49ers gået over denne linje 9 ud af 13 gange denne sæson, mens Steelers ligger på 4 ud af 13.

• Svara
    • 02
      Bosse30
      den 19 december 2011 20:53

Er ret enig i spillet. Der hersker stadigvæk tvivl om Big-Bens skade får betydning for hans deltagelse i kampen. Han er en game-time decision. Sanders og Pouncey er ude for Steelers, her ser jeg Pouncey som vigtigst og det taler for det her spil vil jeg mene. Hvis Steelers kæmper lidt med detaljerne kan de godt få svært ved at flytte bolden og tvinges til at sparke i stedet for.

49'ers har været ekstremt ineffektive i redzone hele sæsonen, hvilket også ses på antallet af FG's fra deres side af. Det tror jeg også fortsætter i dag, så de skal nok lave en 2-3 stk. så mon ikke Steelers sparker 1-2 så spillet går hjem. Fin værdi imo.

• Svara
    • 03
      Badpublicity
      den 20 december 2011 02:19

Følger da jeg tror den kommer til at ligne kampen mod 49´s - Ravens hvor 49´s ikke formåede meget andet end 2 fieldgoals.

Ben spiller men kan ikke være 100 eller bare 90%. så han humpe rundt i sidste uge og forventer lidt det samme i denne uge og det må skade de lange kast, så mon ikke steelers snupper 2 også...

held og lykke til...

• Svara