FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Rutgers - Iowa State

• 01
    cbll
    den 30 december 2011 22:28

Rutgers fra Big East tager imod Iowa State fra Big 12. Pinstripe Bowl.

Iowa State O vs. Rutgers D

En freshman på QB positionen i en bowl skal altid trække ned - og det er også sagen her. Barnett fik tjansen midt i sæsonen, og han har vel nok gjort der hæderligt, sagt på den måde, at han ikke har lavet så mange fejl som man kunne frygte. 6 TDs og 6 INTs - ikke godt, men det kunne være værre. Forestiller mig dog hurtigt en kamp, hvor en som ham kan falde igennem. Han har en god flash/thunder combo bag sig han kan falde tilbage på, men stadig føler jeg at de får det meget svært.

Rutgers med en solid defensiv linje, deres pass rush kommer ligeledes til at blive vitalt for spillet her. En freshmen QB skal presses - og jeg er sikker på, at Iowa States QB kommer til at skulle scramble for at finde tid ret ofte. Hvis Rutgers holder tungen lige i munden og holder coverage kan det blive en grim dag på kontoret for Iowa States offense.

Rutgers O vs. Iowa State D

Heller ikke Rutgers kan man sige har succes på QB Positionen. Der har været udskiftninger i løbet af sæsonen, og starteren er også uklar til denne. Det er klart deres running game samt clock control der skal vinde kampen for dem. Iowa State er en af de værste hold i FBS til at holde løbet tilbage - men man skal ikke ligge mere i det, idet de så også har mødt 7 ranked teams, heraf mange der kan løbe. Ikke desto mindre skal Rutgers nok få hevet deres yards hjem på løb.

Rutgers er en balanceret offensiv - ikke noget prangene, men deres playmakers har slået til i sæsonen når det virkelig gjalt. Odds movement er gået op - jeg har Rutgers som relativt store favoritter her.

• Svara
  • 02
    Bosse30
    den 30 december 2011 22:28

cbll så helt rigtigt vedr. Barnett, da han har haft mere end svært ved at ramme på sine kast. Han løber fint, men han er enormt upræcist, og det vil gi' Iowa State svært ved at flytte bolden. Omvendt kan Rutgers slet ikke løbe bolden, men de flytter den fornuftigt gennem luften.

• Svara
  • 03
    Bosse30
    den 30 december 2011 22:54

Rutgers total over 26,5 pts. @ 1,80 indeholder pæn værdi i min bog.

Da Rutgers først kom i gang efter de første drives, så har det kørt rimelig pænt og de lavede også 17 pts. i 2nd quarter efter 0 i 1st. Det virker sandsynligt, at de laver minimum 10 pts. i hele anden halvleg. Rutgers rush offense er ligeledes begyndt at fungere ganske udmærket.

• Svara
  • 04
    Bosse30
    den 30 december 2011 23:05

Rutgers først til 25 pts. @ 2,05 lyder også fint.

Stillingen er 6-17 og ikke meget fungerer offensivt for Iowa State. De kan selvfølgelig komme godt ud efter pausen, men de har også noget de skal indhente. Bemærk at det er et 3-way spil.

• Svara
  • 05
    cbll
    den 31 december 2011 09:56

Så desværre ikke kampen - kun de sidste 40 sekunder af Tulsa-BYU, og man må da sige, at heldet endelig vendte en smule for mig i den kamp samt FSU kampen!

Men rart at Rutgers klarede det som spået - mere af det. Vil se om jeg kan nå at smide nogle analyser o til aftenens kamp.

• Svara
  • 06
    cbll
    den 31 december 2011 10:43

Er dog desværre ret kritisk over for at vi ikke må anbefale Pinnacle, 5Dimes, og SBO herinde. Jeg havde tænkt mig at fyre op for en masse specials næste sæson(svært at få overskud på 1-2 markedet; men også nogle af dem) - dette er dog ligegodt umuliggjort hvis jeg bliver tvunget til at bruge sekunda-papbookmakere til det :-/

• Svara