FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Rusland - Island (topscorer)

• 01
    Roman Empire Specials
    den 11 december 2011 12:58

Island får det meget svært overfor Moder Rusland i dag.

Rusland har været skræmmende gode under denne slutrunde - på trods af lidt udfald i kampene. Bredden er kolossal og talentmassen er uforlignelig.

Trefilov roterer meget - men han plejer at give lang snor, hvis der er nogle, der rammer dagen og har fødselsdag. Russisk topscorer vil typisk lande omkring 6-8 mål pr. kamp.

Island har haft topscorer i 3 af 5 kampe - ligesom Rusland. De har haft topscorer i kampe, hvor de har fået mange straffekast eller kontrachancer - det bliver næppe tilfældet mod store og stærke Rusland. Ruslands defensiv er skræmmende, og det hører til sjældenhederne, at en enkelt spiller bomber mod dem.

Ser duellen som 50-50 uden hcp - med +0.5 til Rusland skal de være pæne favoritter.

• Svara
    • 02
      Pingvin263
      den 11 december 2011 12:58

Min kommentar er ikke decideret angående dit tip, men mere omkring den samlede topscorer i hele turneringen. Jeg ved du tidligere har været ude med topscorer spil, og har nu set at de har gang i presidents cup ved vm. Mit spørgsmål går derfor på, om den også tæller med i bookmakernes væddemål omkring den samlede topscorer i turneringen?

• Svara
      • 03
        The Darkhorse
        den 11 december 2011 13:22

De plejer at tælle med. Den eneste bookmaker jeg kan huske som tidligere ikke har talt disse mål med er Unibet. Men der er sikkert flere eksempler som jeg ikke kender til

• Svara
    • 04
      The Darkhorse
      den 11 december 2011 13:23

Tror nok dette spil skal gå hjem. Tror Russerne lukker fuldstændigt ned for Island i forsvaret

• Svara
    • 05
      Pingvin263
      den 11 december 2011 13:32

Okay, men hvor mange kampe er der i presidents cup i år? Kun den ene pr hold?

• Svara
    • 06
      Pingvin263
      den 11 december 2011 13:36

Og hvor stor er motivationen hos Tyskland for at vinde idag? Synes odds 16 på Kazakhstan er ret højt. Er der værdi i det?

• Svara