FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Rubin Kazan - Wolfsburg

• 01
    Mimers
    den 11 mars 2010 12:43

Jeg kan ikke benægte, at Wolfsburg er ramt af skader i aften, men når det er så sagt, så synes jeg det er blæst helt op. Grafite mangler ja, men han har altså ikke vist samme klasse som sidste sæson. Den normale førstemålmand er også væk, men det har han efterhånden været i noget tid. Hitz har erstattet ham perfekt med blandt andet fire sejre i de seneste fire af slagsen. Vigtige Barzagli mangler i forsvaret, og så er Simunek og Ziani også fraværende.

Det står dog lige så galt til hos russerne. Flere vigtige spillere mangler, og listen af fravær har en pæn længde: Petr Bystrov, Aleksandr Ryazantsev, Vitali Kaleshin og Roman Sharonov. Murawski og Karadeniz er begge tvivlsomme, og det er langt fra ligegyldige folk på listen.

Rubin Kazans sæson begynder først i weekenden, og de er altså uden vigtig kamptræning i betydningsfulde kampe efter en lang vinterpause.

Wolfsburg er i fuld sving i Tyskland. Efter en katastrofal sæson ser skibet ud til at være blevet vendt. Holdet har nemlig vundet de seneste fire kampe. Her har modstanderne for eksempel været Schalke og Villarreal.

Wolfsburg er ramt af skader ja, men ligeså er hjemmeholdet sgu. Bookmakerne og spillerne overreagerer her. Jeg tager glædeligt Wolfsburg +0,5 til 1,89 ved Pinnacle for fire units.

• Svara