FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Roman = dårlig service!

• 01
    NN
    den 8 december 2011 05:14

Overskriften er måske at tage munden fuld, men jeg ser det i den sammenhæng at det engang var en unik service, jeg havde fuld tillid til. Det var dengang.

Der er efterhånden kommet så mange faktorer, at jeg - og andre, har jeg erfaret - nærer mistillid til denne service.

Lad mig fortælle, hvad jeg tænker om foretagendet;

Jeg har været afmeldt i et halvt år pga. slashingen. Nu har jeg igen givet det chancen i en uges tid og har erfaret at det bare er blevet værre. Mine første 3 bets fra Roman var på Rusland-Sydkorea under 58,5 mål, Montenegro -2,5 LIVE og Tyskland-Norge under 50,5 mål. Jeg var online og kunne placere samtlige bets i løbet af 20 sekunder, MEN problemet var at linjen i Rusland nu hed 57,5, Montenegro oddset hed 1,8 og Tyskland-Norge var i 49,5 hos samtlige bookies. Vi snakker om en margin på 20 sekunder... Og sådan har det været hele ugen uanset hvilket bet, der skulle placeres.

Jeg har hørt undskyldningen om, at der er forsinkelse på sms osv., men er jeg så den uheldige, der står sidst i køen HVER gang? Jeg tænker lidt, at der må sgu være nogen, der får før mig.

Derudover er både SX og Roman er interesseret i at fyre så mange bets afsted som muligt. Intet fordækt i det, men når en person får, lad os sige 500 kr. pr. bet, man sender afsted, er vi nået til et punkt, hvor vi skal finde den rette balance. Jeg ville i hvert fald selv gå på kompromis med kvaliteten, såfremt jeg fik den hyre - og det mener jeg også Roman gør. Det er kvantitet fremfor kvalitet.

Servicen har udviklet sig fra at være en god, tillidsfuld service, der henvendte sig til seriøse gamblere - til en money machine, der henvender sig til smågamblere, der ikke ved bedre. Det er ærgerligt for bettingens udvikling.

Derudover findes der eksempler i american sports, hvor de dygtige bettere anbefaler spil og afventer slash - for derefter at gå modsat. Jeg siger ikke, at det sker på denne service, men min tillid er i hvert fald ikke længere intakt.

Og til allersidst virker det efterhånden til at det har udviklet sig til en konkurrence mellem Hagen og Roman på tbp og antal bets. Igen, det går udover kvaliteten, såfremt det er tilfældet.

Jeg kan givetvis ikke ændre omstændighederne, men jeg synes alligevel Roman og SX skal have et lille opråb, for det er bestemt ikke en tilfredsstillende service som tingene ser ud nu.

I håb om bedring :)

• Svara
    • 02
      HP
      den 8 december 2011 09:27

Hej NN!

Du fremstiller en række spekulationer bl.a. omkring kvantitet frem for kvalitet. Det har jeg svært ved at vurdere. At Roman fremkommer med spilforslag for selv at spille den modsatte vej nægter jeg at tro.

Til gengæld vil jeg meget gerne medgive dig, at der er een eller anden dysfunktion ift. til de SMS'er der sendes ud. Jeg har tidligere været tilmeldt Romans tips, og jeg oplevede stort set hver gang, at odds var slashet eller at linien var ændret, selvom jeg var sad med flere bookie-sites åbne, når SMS'erne kom. Med andre ord har de pågældende odds aldrig været mulige at spille i det øjeblik, hvor SMS'erne blev modtaget. Dette har jeg gjort opmærksom på her i forum, og jeg har ligeledes skrevet til admin. Svaret har været, at der kan være en smule forsinkelse på SMS'erne, alt efter hvilket teleselskab man benytter (jeg har telenor). Desuden fik jeg en forelæsning om, at der trods slashes/ændring af linien stadig var værdi at hente. Dette forbeholder jeg mig retten til selv at vurdere.
      Min konklusion blev at jeg stoppede som abonnent, da jeg ikke følte, at jeg fik det produkt, som jeg betalte for - det er jo den luxus, man har som "køber". At prøve at ændre tingenes tilstand har jeg oplevet som at løbe panden mod en mur...og i den retning medgiver jeg, at der er tale om dårlig service.

Jeg vil dog gerne understrege, at jeg har stor respekt for Romans analyser, og at jeg er overbevist om, at "fejlen" ligger hos Spilxperten og IKKE hos Roman.

• Svara
      • 03
        jank1
        den 8 december 2011 10:02

Jeg vil nu gerne medgive, at jeg sagtens kan vente 20-30 minutter på et Roman-spil og stadig få fulde linje og/eller 0,10 af oddset med samme linje. Jeg kan slet ikke nikke genkendende til de hurtigt-slashede linjer.

Mht. det andet, synes jeg også der kommer lige lovligt mange spil på SMS'en fra Roman, og man kan da godt tvivle på kvantiteten frem for kvaliteten en gang i mellem - også med henblik på at året ikke har været så godt som de forrige år. Når det så er sagt, kan jeg omvendt heller ikke tillade mig at tvivle (det er mit eget valg at være abonnent), og derfor stoler jeg på at det jeg får fra Roman er researchet og lagt op med den værdi som han angiver i sine units, at der er. Romans analyser er forresten i en klasse for sig.

• Svara
      • 04
        HP
        den 8 december 2011 10:20

Hej Jank1!

Det lyder meget interessant. Er de nogle specielle bookies, som du oplever som værende særlig gode til IKKE at slashe???

• Svara
        • 05
          jank1
          den 8 december 2011 10:49

Under VM-slutrunden især syntes jeg at Nordicbet, Bwin og Bet24 har været langsomme, hvor jeg oftest har fundet bedste odds hos dem (1,75 - 1,85) 30-60 minutter efter.

• Svara
        • 06
          SpilXperten.com
          den 8 december 2011 10:55

Hej NN og HP,

Det var noget af en mundfuld, så lad os starte fra en ende af. Vi kan starte med at sige, at teknikken omkring SMS-servicen tidligere på året i den grad blev opgraderet, hvilket gjorde servicen langt bedre og mere stabil. Derfor kan vi også se på gårsdagens spil til dig, NN, at spilforslagene blev tilsendt til dig på samme tid som alle andre abonnenter. Det gør vi meget ud af, men hvor gerne vi end vil det, så kan vi ikke kontrollere, hvordan tempoet er ude hos de enkelte teleudbydere engang i mellem. Vi gør dog vores til, at alle får spilforslagene på samme tid.

Når det kommer til slash af odds, så synes vi, at Roman Empire gør sit absolut bedste for at servicere modtagerne. Hvis vi kigger på spilforslagene fra i går, så leverer han også en fantastisk service. Af de otte spilforslag fra i går, så poster Roman ikke en eneste gang til højeste odds. Derimod var der hver gang i SMS'erne et eller flere alternativer, som var med bedre odds og/eller linje.

Vi har fuld tiltro til, at Roman Empire, der trods alt er en garvet gambler, kender til balancegangen mellem kvalitet og kvantitet.

Med venlig hilsen

SpilXperten.com

• Svara
    • 07
      christianbc
      den 8 december 2011 15:42

Jeg må nok erkende jeg er en anelse rystet over denne tråd. At anklage en mand med en tbp på 110% på så mange spil, det er ganske enkelt vanvittigt.

Det er da ingen hemlighed for nogen, at Roman Empire er en af landets skarpeste hjerner hvad angår Håndbold, og alle kan købe Romans spil. Så kunne man vel forstille sig at et eks antal bookies også køber hans tip, både for at spille dem selv, men også sikre at man ikke får uendelig risk på netop den ene kamp.

Derfor er det da lige netop fantastisk service at han smider et eks antal bookies op, og enda fortæller hvor meget værdi der er i de forskellige linjer, om den ene holder til 4 og den anden måske til 3?

Roman poster rigtig mange spil, men der er jo næsten ALDRIG nogen af dem der er helt ude i hampen.

Køber selv hans spil. Hvis jeg sover i timen og ikke når den til den rigtige linje, eller kun kan få en der er markant dårligere, så lader jeg da bare være med at spille den. Derefter kan man så følge den live, for at se om der kommer en stor pause fra start eller de starter som lyn og torden. Derefter kan man finde nogle rigtige lækre odds.

Det er jo ikke små beløb som folk spiller på disse spil og rigtig mange følger dem, så at undgå de bliver slashed, det er jo fuldstændig umuligt!

Fortsæt det gode arbejde Roman, jeg laver hvertfald penge på dig :)

• Svara
    • 08
      mambomarcus
      den 8 december 2011 11:11

Hej,

Jeg er en ny bruger af SMS servicen (2-3 uger) - og vil gerne give min oplevelse med. Som udgangspunkt vil jeg sige mig uenig i mange af de synes punkter du har, men for at tag et fælles synpunkt, er jeg også "overrasket" over det forholdsvis store antal spil. Hvis du netop har re - signed-up, har du nok gjort det pga VM i håndbold. Det faktum sammensat med fuldt program i CL og Bundesligaen har givet Roman en masse at se til, og vi som bruger af denne SMS kan vel kun forvente meget trafik, det er trods alt højsæson?

Når du siger du ikke kan få sat spil til det odds/line du bliver tilsendt, kan jeg næsten ikke være mere uenig. Jeg ved selvfølgelig ikke hvilke hjælpemidler du har til at finde bedste pris. Selv er jeg i den heldige situation jeg har et værktøj der giver mig fint overblik, og alt i alt vil jeg sige at jeg har med mine ca 30 spil, har fået samme line i 90% af tilfældene og samme odds i ca 75%. Roman smider mere eller mindre 4 unit fast på sine line spil. Hvilket passer mig super, da jeg er tilhænger af flat-stake. Det indikerer at der er værdi tilbage i 1.80 (udgangspunkt at spil er tippet til 1.85) og det har jeg nemt kunne finde i 9 af 10 spil.

Dit tankespin omkring han skulle tippe modsat for at trykke oddset op, vil jeg helst ikke kommenter for meget på. Men hvis du med en hånd siger han sender mange spil ud for at tjene penge på det og samtidig siger han bevist sender dårlige tips ud, lyder sølle og meget søgt.

En point du ikke tager op, og som jeg selv tænkte kunne være en faktor var tidspunktet spillene blev send ud. Men her har servicen vist sig yderst fordelagtig. Tips kommer i snit 4-5 timer før kickoff, perfekt med en masse dybte i markederne. Samtidig har antallet af player specials været begrænset da det kan være direkte vej til limitering og svært at få sendt pris.

Alt i alt NN, så er vi ikke enige. Dette er ikke et angreb på dig, men blot et andet synspunkt for den neutrale bruger af Spilxperten, kan tag i betragtning.

• Svara
      • 09
        Roman Empire
        den 8 december 2011 11:36

Jeg skal lige være med være med på, hvad der menes med service.

Tænkes der resultater eller hensyn i forhold til kunder/marked? Det er vel de eneste 2 parametre, der kan regnes som service.

Resultaterne er jo synlige for allesammen. 110.09 % for 1934 spil samlet - denne sæson 103.2 % for 368 spil, hvor du endda kan se statistikken på min profil. Det er ikke umiddelbart dét, jeg forbinder med dårlig service - hvis du alene tænker resultater - selvom jeg ligger et godt stykke under eget målsætning for sæsonen - mere om det senere*. Du skal være velkommen til at vise mig én ekspert, der på kortere tid (knap 2 år) har flere spil (ca. 2000 spil) med bedre resultat (110 %) - uanset sportsgren/spiltyper - det ville have min største interesse.

Jeg mener ikke, jeg leverer en dårlig kundeservice. Jeg sender først og fremmest ikke spil ud på ukristelige tidspunkter. Derudover mener jeg selv, jeg tager et fornuftigt hensyn til både kunder/marked, når jeg melder spil op - hvor jeg har sorteret en række bookmakere fra (24H/Asien/B24/Betsafe/Betway/Danbook/Digibet/Fonbet/IW/Lads/NB/Pinnacle/Scandic/Sky/Tipico/WH osv) og stadig ikke konsekvent anbefaler hverken bedste odds eller linie. Jeg synes faktisk, det er god service med det hensyn samt nævne så mange alternativer som muligt i SMS'en. Jeg mener ikke, der er nogen undskyldning for som kunde ikke at kunne opretholde samme TBP under de betingelser - i så fald er det ens egen skyld, og så bør man lade være med at følge. Hvis man spiller til nogenlunde bedste odds hver gang - så ville man være et stykke over min TBP her.

I forhold til SMS-forsinkelser og lignende - jeg ved det ikke, og jeg har ikke noget med det at gøre uanset. Jeg modtog dog 20-25 egne spil i sidste uge - og kunne konstatere, at SMS'en tikkede ind i løbet af små 5 sekunder efter, jeg havde sendt. Jeg har svært ved at tro, det skulle være anderledes.

_____

* Sæsonen er som sagt på 103.2 % for 368 spil. Det er langt under mine egne forventninger - men tror nu alligevel de fleste ville være fornøjet, hvis de selv lavede det afkast på 4 måneder. Jeg mener ikke, heldet ligefrem har tilsmilet mig - og der skulle ikke være gået meget anderledes før resultatet havde et andet udseende - uanset kan man ikke skynde på sådanne faktorer, da man må forvente, det udligner sig.

1X2 (95 % for 74 spil) har aldrig været mit skarpeste felt - men selvsagt er underskud på området utilfredsstillende. HCP (108 % for 105 spil) er omvendt meget tilfredsstillende - det er spiltypen med største marked. U/O (103 % for 189 spil) er normalt mit bedste objekt - og det er langt fra godt nok, og skal være op mod 10%-point bedre.

Foruden Super Cup (venskabskampe mænd) der var en meget dyr fornøjelse i starten af november er det øjensynligt de danske ligaer, det halter med – det har været en meget uforudsigelig omgang specielt mænd. Forud for denne sæson mistede jeg her mit vigtigste redskab i form af ClientWares database - som jeg i løbet af vinterpausen søger atter at få adgang til - og det har kostet rigtig meget på U/O. Derudover sparer jeg med nogle andre end tidligere på de danske ligaer med start fra december - og det skulle gerne give den del et markant løft på den anden side af nytår.

_____

Samlet set mener jeg ikke, der på nogen måder er tale om dårlig service på hverken den ene eller anden front. Resultaterne i denne sæson lader lidt tilbage at ønske – men ligefrem dårlige er de ikke. Når det er sagt, så er jeg naturligvis lydhør overfor, hvad der skal forbedres.

Jeg synes, man skal holde sig for god til flere af de ting, der slynges ud i #1 – tyv tror vel hver mand stjæler.

Definitionen på dårlig service for mig er, hvad du leverer på BetXpert, NN, hvor du anbefaler spil hos samtlige legetøjsbutikker, konsekvent anbefaler højeste odds på selv meget små markeder, sender spil ud på ukristelige tidspunkter, lader spil indgå i statistikken, selvom der er fejl i info osv osv.

• Svara
        • 10
          bigdipper
          den 8 december 2011 13:10

Har du en højere frekvens af spil på håndbold efter du er blevet betalings expert?

• Svara
        • 11
          NN
          den 8 december 2011 17:31

Kom nu ind i kampen, Roman!

Har du set mig nævne tbp eller resultater nogle steder? Alligevel skriver du én lang pærevælling om tbp og resultater.

Og så håndterer du kritik ved at bruge klichéagtige ordsprog og bruger personlige angreb. Det er under dit niveau at man ikke har lov til at ytre sin mening - uden at du farer op i flint.

Har du et problem med min service, er du velkommen til at henvende dig på sitet. Men nu du er så vild med at sammenligne, kan jeg i rette sammenhæng vedhæfte stats fra en bekendt professionel gambler (SX-mand, skal det lige siges), der har fulgt os begge:

Roman 1018 578 437 0 0 3 757.152,00 DKK 803.466,19 DKK 106,12% 46.314,19 DKK

VIP 224 136 88 0 0 0 185.281,00 DKK 231.774,98 DKK 125,09% 46.493,98 DKK

Den med legetøjsbutikken lader vi lige stå et øjeblik... :)

Og så tilbage til dét vi kom fra:

For at skære det ud i pap, går min anke på at servicen har udviklet sig fra at være en god, tillidsfuld service til den modsatte grøft.

Jeg erindrer en samtale mellem os, hvor du ytrede at analysen var det vigtigste - pengene det sekundære. Dén sætning tog jeg virkelig hatten af for!
          Det lader dog ikke til at være tilfældet længere. Uanset hvor lidt du og SX end vil indrømme det.

Pengemaskinen har med andre ord taget over. Al respekt for at forretninger udvikler sig, men jeg mener vi er nået til et punkt, hvor man er gået på kompromis med den væsentligste faktor - SERVICE!

Om nogen fra SX får sms før andre, eller der er for mange medlemmer, aner jeg ikke - men faktum er, at de dygtige bettere hopper fra servicen pga. manglende tillid - og er man nået til det punkt, burde man lige evaluere tingenes tilstand.

Det skal lige siges, at jeg har nået mit første bet til rette pris, mens jeg skrev disse linjer - hatten af for dét! :)

Jeg har ikke i sinde at bruge flere sekunder på denne tråd - I/du har vist fanget pointen. Glædelig jul og godt VM :)

/Nicolai

• Svara
          • 12
            dane
            den 8 december 2011 19:15

Har fulgt dig i lang tid og det er uden tvivlet fint produkt Roman. Tak for det 
            Man skal dog lige huske at trække omkostninger til sms’er fra overskuddet, altså ca 3.500 kroner for 363 spil.
            Ved 250 kr pr unit og 4 unit i snit giver det en indsats på 1000 kr spil og herefter er tb’en på 102 og ikke 103.

Ved lavere indskud end de 1000 kr pr kamp bliver tb lavere, hvorfor 1000 kr pr spil må anses for at være noget nær minimum hvis alle forhold inkl. oddsreguleringer (ja de er der lynhurtigt selvom SX prøver at fortælle det modsatte,) skal medregnes.

Det er dog slet ikke problemet men derimod at den nye spillelovgivning træder i kraft pr. 1 januar 2012, hvilket giver nye udfordringer for den seriøse better.

Du skriver selv at du gerne høre, hvilke bookmakere du ikke skal anbefale spil hos og hvorfor.

Jeg vil hellere vende det om. Hvem tillader 1000 kr. pr spil?

Følgende bookies har søgt licens og er derfor lovlige pr 1/1 2012, kilde BetXpert

24hPoker
            Bet365
            Bet24
            Betfair
            BetRedKings
            Betsafe
            Betsson
            Betway
            Bonnier Gaming
            bwin.party (moderselskab for Partybets, Gamebookers og bwin)
            Centrebet
            Danbook
            Danske Spil
            Ladbrokes
            NordicBet
            Scandic
            Sportingbet
            Stanleybet
            Unibet
            Alle undtaget Centrebet (der er opkøbt af Sporting og derfor nok kommer med på limits vognen meget snart) limitere kunderne lynhurtigt .
            Så det er vel bare: Anbefal dine spil hos mindst 2 bookies hvor du selv spille for minimum 500 kr. pr kamp til det anbefalede odds, uden at odds slahes på 10 sekunder.

• Svara
          • 13
            mbkle
            den 9 december 2011 16:50

bet-at-home.com har meddelt mig at de ikke har ansøgt om licens i første omgang, men at det er planen, at de vil sende deres ansøgning senere på året. En rimelig åben udmelding, men det kan være de kommer med også.

• Svara
    • 14
      cbll
      den 8 december 2011 12:57

Jeg kan ikke se idéen i dine konspirationsteorier - At Roman sætter et tip ud, for derefter at spille modsat.

Ville hans ROI så ligge på omtrent de 110%? Rent logisk ville det vel ingen mening give, hvis hans vurdering af værdien lå den anden vej - og han derfor kunne skubbe den op.. I så fald skulle markedet da bevæge sig usandsynligt mange procenter fra den ene side til den anden - for at værdien i så fald skulle ende begge veje..

Som Roman selv pointerer, er det da en af de bedre services man har her. Et stort marked, hvor der (naturligvis), er en fare for slashes. Dog synes jeg det er LANGT bedre nu, end det var for f.eks. et år siden.

Hvad er alternativet? En ekspert på betxpert, der har 110% ROI, på små målscorer/nichemarkeder? Der kan 4-5 personer putte indskud før værdien er væk.. Men fint ser det vel nok ud ;-)

• Svara
      • 15
        KingFed
        den 8 december 2011 13:21

Argh-rolig nu...nu holder han vist 114% over 450 spil, og så vidt jeg kan se er der flere tunge books og markederne imellem...og hvis vi virkelig skal snakke legetøjsbutikker, så må Roman vist igang med kniven igen ift. til den nuværende portefølje.

• Svara
        • 16
          Roman Empire
          den 8 december 2011 14:13

@KingFed

Ved af gode grunde ikke, om denne tråd handler om TBP eller service - eller måske noget helt tredje - men jeg mener ikke, man kan anfægte hverken det ene eller andet hos mig. Synes denne tråd rammer helt ved siden af.

Jeg lægger ikke skjul på, sæsonens resultater er under niveau, men så ringe er det heller ikke. Jeg har lagt det hele frem - og alle kan se sæsonens statistik i detaljer på min profil.

Jeg er lydhør - og min fremmeste opgave er at forbedre og optimere den service, jeg yder - og vil gerne høre, hvilke bookmakere jeg ikke skal anbefale spil hos og hvorfor. Igen ser jeg det som en service, at man tager hensyn til og lytter til modtagerne af produktet.

_____

Jeg synes bare, det klinger hult, når lige præcis NN snakker om service. Så må han være mere konkret - i stedet for at konspirere om alt muligt, der intet har med service at gøre. Han står selv bag betalingsspil hos en anden side - hvor han melder specials (!!) op hos Betsafe, Nordicbet og William Hill - bare for at nævne nogle af de værste - sender spil ud midt om natten osv. Det er alt andet end service i min bog.

Det er en falliterklæring, sådan en person snakker om service i forhold til betalende kunder, når jeg til dato stadig har til gode at opleve nogen levere værre service end ham på det område. Om NN er utilfreds med min TBP eller den service, jeg yder, så må han være saglig eller ganske enkelt lade være med at følge - i stedet for at udstille sig selv.

• Svara
        • 17
          WoodmanWoody
          den 8 december 2011 14:14

Jeg kunne os godt tænke mig at give mit syn på dette, da jeg altid bruger alle mine point på Roman og jeg har efterhånden modtaget en masse spil fra ham af.

Det punkt NN snakker om med at linjen stort set er skiftet lige når man får sin sms vil jeg tildels være enig i og uenig i. Jeg har personligt oplevet at side med Pinnacle åben og modtaget en SMS hvor efter 1 sekund er linjen enten lukket eller man får den til et dårligere odds. Samtidig synes jeg altid Roman henviser til så mange forskellige bookmaikers at men næsten altid kan få den til den værdi han selv ligger ud og dermed er servicen jo iorden selvom man selvfølgelig altid gerne ville have det højeste odds som muligt.

At Roman skulle ligge odds ud for at kunne ændre linjen så meget at han skulle spille det modsatte er jo stort set umuligt med en tbb på 110% så skulle linjen i hvertfald rykke sig så absurd meget at der ville være værdi begge veje hvilket jeg overhovedet ikke kunne forestille mig.

Hvad angår spiludlignings tiderne kan jeg heller ikke sige noget om. Man får aldrig en bippene sms kl lort om natten også længe man skal researche og finde værdi og osv ser jeg ingen problemer i at han ligger dem ud når han har fundet dem.

Så alt i alt har jeg stor respekt for Roman's arbejde og mener det er en god service, det eneste jeg selv kunne have lidt mistillid til og som andre har været lidt inde på er nemlig kvantitet fremfor kvalitet og om det nogle gangere handler om at få lidt flere bets ud end hvad overblikket egentlig har.

Jeg kunne godt tænke mig at høre din mening om dette punkt? (Roman Empire)

• Svara
          • 18
            KingFed
            den 8 december 2011 15:07

Der er nok ikke mange, men dog nogle, som kan følge specials hos WH, NB stks. - ligesom en måske lidt større håndfuld kan følge Roman-picks hos eksempelvis Sporting og Unibet et stykke tid, inden de bliver limiteret til døde.

Uanset NN har min utilfredsheden altid gået på, at SMSerne ikke har virket til at komme ved post, men "for mange" sekunder efter. Man skulle næsten tro, at de har gået igennem et filter (som ikke er brugerne) først, og at det ikke udelukkende er operatørens skyld hele tiden...

• Svara
          • 19
            SpilXperten.com
            den 9 december 2011 10:44

Hej KingFed,

Dem, der abonnerer på Roman Empires spilforslag via SMS, er de eneste, som får disse spil. Så det er ens og lige vilkår for alle - uden 'filter' eller noget.

Som skrevet i vores første indlæg, har vi i år også gjort meget for, at SMS-servicen blev forbedret. Vi kan heldigvis konstatere, at disse forbedringer har virket.

Med venlig hilsen

SpilXperten.com

• Svara
          • 20
            Roman Empire
            den 9 december 2011 12:01

@ NN

Nu er det jo ikke mig, der insinuerer både til højre og venstre - det burde DU holde dig for fin til.

Du bruger 427 ord midt om natten - hvor ikke ét eneste har noget med din overskrift at gøre. Du evner stadig ikke at definere, hvad "service" er.

- Du insinuerer SpilX fifler med SMS'erne
            - Du lyver om oddsslash
            - Du insinuerer om økonomien - når du selv driver med lignende burde du vide bedre om indtjening.
            - Du insinuerer, jeg kan drage fordel ved at spille modsat. Det er noget af det dummeste, jeg nogensinde har læst herinde. Studenterhuen trykker tydeligvis ikke, når du ikke kan regne, hvilken margin det vil kræve - og hvad min TBP i så fald skulle være herinde.

Lige så vel som du ikke kan basere din indtjening på betting ved at formidle spil - kan jeg ikke. Du burde om nogen vide, det ikke er nogen guldmine at formidle spil - og absolut ikke den money machine du insinuerer. Der ligger utrolig mange timer bag, og det er klart glæden og interessen, der skal drive værket - jeg kunne finde fritidsjobs, hvor timelønnen ville være intakt. Nu har jeg formidlet godt 3000 spil på 2 år herinde - det er næsten 5 spil pr. dag - og resultaterne er bestemt acceptable - du burde om nogen vide, hvad det kræver. Synes dit skriv er decideret respektløst. Jeg gør mit bedste - hvis det ikke er godt nok til dig - så la' da vær!

_____

@ dane

Dit forslag lyder ganske fint. Synes dog, det er for tidligt at spå, hvad spilleloven vil betyde, og det vil givet kræve en revurdering, når den træder i kraft 1/2/2012.

Hvis vi tager udgangspunkt i bookmakere, jeg selv kan spille mindst 500 kr ved - så bliver listen:

Asien, Bet365, Bwin, Centrebet, Danske Spil, Digibet, Expekt, Fonbet, Gamebookers, Ladbrokes, Pinnacle, Scandic, Sportingbet, Tipico.

Af disse går Asien, Digibet, Fonbet, Pinnacle, Scandic og Tipico af gode og forskellige grunde ikke at anbefale hos. Det efterlader en portefølje med Bet365, Bwin, Centrebet, Danske Spil, Expekt, Gamebookers, Ladbrokes og Sportingbet - 8 styks medmindre jeg har glemt nogen i farten. Det er ok.

_____

Har ikke mere at tilføje denne tråd. God weekend!

• Svara
      • 21
        Chosen one
        den 8 december 2011 13:10

Haters = (H)aving (A)nger (T)owards (E)veryone (R)eaching (S)uccess

• Svara
        • 22
          cbll
          den 8 december 2011 13:18

Har betxpert succes?

Hvis du tænker ja - så virker deres retorik fremragende. Hvis du tager bare lidt kritiske briller på, er virkeligheden skam nok en helt anden.

• Svara
        • 23
          JG7
          den 9 december 2011 20:22

Tag de kritiske briller på, og forklar mig gerne hvorfor BetXpert ikke har succes :-)

• Svara