FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Roger Federer - Vasek Pospisil

• 01
    Sutsko
    den 10 augusti 2011 18:02

ATP Tennis fra Montreal.

Vasek Pospisil er med i Montreal på et wildcard. Han skal i aften ind til karrierens største kamp, når Roger står på den anden side. Pospisil er 21 år og nummer 155 i verdn. Han er stærkt på vej frem. Slog Chela i aftes i 3. sæt. Har i de seneste uger slået blandt andre Michael Yani (der pressede Troicki ud i 3. sæt i går) og desuden slået landsmanden Erik Chvojka, der havde Dolgopolov ude i 3. sæt i 1. runde her i Montreal.

Det der fascinerer mig ekstremt ved dette spil er også disse stats fra Roger Federer efter Wimbledon, hvor han hver gang siden 2006 er draget til Montreal.

2010 - 7-6 6-3 mod Chela
    2009 - 7-6 6-4 F. Niemeyer (fra Canada nummer 500 på det tidspunkt)
    2008 - 6-2 5-7 4-6 G. Simon
    2007 - 7-6 7-6 Ivo Karlovic
    2006 - 6-3 6-4 Paul Henri Mathieu

Kan Pospisil holde nerverne nogenlunde, så tror jeg han kan give Roger en tæt kamp. Jeg har selv prøvet lidt på Pospisil til at tage første sæt til 17-18 på Betfair.

5 units på at Pospisil dækker +6,5 partier. Jeg poster Boylesports til 1,75. Dem af jer der kan spille ved Eurobet kan få hele 1,91.

5 units.

• Svara
  • 02
    mpandersen
    den 10 augusti 2011 18:02

Bet365 har 1,83 i deres live sektion

• Svara