FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Richard Gasquet - Kevin Anderson

• 01
    DitlevVallentin
    den 8 november 2011 22:09

I 2. runde af Masters-turneringen i Paris, står Richard Gasquet fra Frankrig over for Kevin Anderson fra Rusland.

Gasquet fører 2-0 i indbyrdes opgør, men han har ikke imponeret stort på det seneste. Formen for Gasquet hedder 2 sejre og 4 nederlag. Det er blevet til sejre over Oliver Rochus og Sergiy Stakhovsky. Nederlagene skal man dog ikke ligge alt for meget i, da det er til rigtig gode spillere: Formstærke Gilles Müller, Fernando Verdasco, Rafael Nadal og servebomberen Ivo Karlovic.

Kevin Andersons form har på det seneste været rigtig god. Det er blevet til sejre over Baghdatis, Melzer, Klizan og Müller og to nederlag til Del Potro.
    Flotte flotte sejre.

Dog mener jeg ikke spillerne er af samme kaliber. Gasquet har det med at være en såkaldt "big-player", der præstere når det gælder og han vil være topmotiveret for at vise det franske publikum at han er på vej mod det niveau han havde i 2007, hvor han var i top-10 i verden!

På trods af Andersons stærke form er jeg overbevist om Gasquet hiver en sejr hjem og synes odds 2,15 er yderst velbetalt - spillet får 5 units af herfra.

• Svara
    • 02
      DitlevVallentin
      den 8 november 2011 22:09

Ved ikke hvor Rusland kom fra??? Må have siddet i min egen lille tennisverden - mente selvfølgelig Sydafrika!

• Svara
      • 03
        Sutsko
        den 8 november 2011 22:24

Hej Ditlev!

Ser godt ud med Gasquet så langt.

Har du fulgt ATP tennis længe?

Mvh.

Sutsko

• Svara
    • 04
      DitlevVallentin
      den 8 november 2011 22:42

Ja.... følger rigtig meget med! Har selv spillet tennis i 8 år og jeg træner hver eneste dag :-) Livebetter også en del da jeg selv synes jeg har en gylden fornemmelse af hvad spillerne tænker på specifikke tidspunkter, da jeg selv tit står i samme situationer!

Ud over min egen viden kan jeg i øvrigt krydrer min viden lidt: Min træner er kommentator på Eurosport. Han hedder Thomas Skouboe!

• Svara
      • 05
        Sutsko
        den 8 november 2011 22:53

Kanon Ditlev!

Bliver spændende at følge dig. Og fortsæt med at lave fine analyser også selvom resultaterne skulle svinge lidt i ny og næ. Der kan forekomme enorme udsving i betting, og man kan sagtens opleve perioder med mange tab selvom man har gjort et fint stykek arbejde.

Lad os håbe, at Gasquet gør arbejdet færdigt og du kommer godt fra start :-)

Mvh.

Sutsko

• Svara
      • 06
        DitlevVallentin
        den 8 november 2011 23:01

Gasquet ser pænt skarp ud og har overskud.... ser du kampen? Sætbolden var vild! Og hans vinklede baghånd kryds er verdensklasse! Minder meget om Federer i spil og elegance, så fedt at se!

I øvrigt tusind tak for feedback og dejlig modtagelse!
        Det super lækkert gjort af dig :-)

Mvh. Ditlev

• Svara