FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Reale Ademar - Barcelona

• 01
    Roman Empire Specials
    den 22 december 2011 13:39

Reale Ademar vandt overraskende over Atletico Madrid i går - i en hæsblæsende kamp.

Reale Ademar udnyttede et par Atletico-hjerneblødninger et stykke inde i 2.halvleg. De slog kontra på masser dumme boldtab og udnyttede dobbelt-overtal helt optimalt. Ademar kom foran med 6 mål - men Atletico fik hentet føringen på rekordtid - og kom endda føring. Atletico brændte dog på det skammeligste og havde en ekstremt svag Hombrados i målet.

Barcelona havde en let kamp i deres semifinale i går - fik roteret godt og givet spilletid over hele linjen. De spillede desuden lidt tidligere på dagen - og har haft længere tid til denne kamp.

Ademar har hjemmebane - en stærk hjemmebane som fik AGK til at ligne konfirmander. Barcelona har - som det klassemandskab de er - dog ikke haft problemer i Leon.

Ademar har haft et meget hårdt program med liga og Champions League - samt nu pokalturnering. De har ingenlunde samme bredde som Barcelona - og har haft 2 hårde kampe mod Atletico indenfor få dage.

Barcelona er det klart bedste hold - og kan stille stort set uden skader, da man blot mangler Jesper Nøddesbo, men har store og stærke Sorhaindo. Reale Ademar mangler deres monster højreback, som Boldsen ødelagde i Leon for 1 måneds tid siden.

Sportingbet med ca. 56 % for -3.5. Synes -2.5 til 1.72 er pænt.

• Svara
  • 02
    trosor
    den 22 december 2011 13:39

Endelig et spil fra dig roman på Asobal, en liga jeg rigtig godt kan lide at livebette på :) Det ligner en spændende kamp efter min mening, kan osse se at linjen nu er blevet justeret op i -3.5.. Den linje kan jeg ikke helt finde værdi i, især pga at de har hjemmebane fordelen. Så du kampen mod Torrevieja forleden dag? det var virkelig ikke et imponerende Barcelona der spillede der. Bagud hele kampen men til sidst fik Torrevieja gummiben og deres forrygende keeper kunne ikke blive ved at holde dem inde i kampen, iøvrigt blev der skiftet rundt mellem sjostrand og saric, sjostrand med mest spilletid uden dog at få fat i særlig meget.
    Jeg regner med at afvente et livespil på denne kamp, vi er ikke et eneste sekund uenige om Barcelona vinder denne kamp med linjen hvis de spiller op til deres bedste, men jeg synes de har haft lidt mærkelige resultater på det seneste. De farligste efter min mening hos Ademar er Robledo og Stranovsky hvis de får spillet til at fungerer i venstresiden. Alt andet lige tror jeg du har fundet dig et fint spil med -2.5, jeg nåede det desværre ikke og afventer derfor kampen da jeg ikke synes der er værdi i -3.5 linjen :)

• Svara
  • 03
    Roman Empire
    den 22 december 2011 16:48

Hej trosor!

Asobal er en rigtig fed liga - men jeg følger kun med i toppen, og derfor kommer der ikke ret mange spil fra Spanien. Jeg er helt enig i, det er en god liga til livebetting - ligesom både Atletico Madrid og Barcelona er gode objekter på livedelen.

Nej - jeg så ikke Barcelona mod Torrevieja, men kunne se, de hang efter det meste af vejen. De har jo haft rigtig mange kampe på det seneste - så der er måske ikke så meget at sige til det. De har det med at træde i karakter, når det gælder.

De spiller sQ en forrygende gang håndbold i toppen af Asobal - og taktisk trumfer de alle. Reale Ademar var bedre over 2 opgør mod det sjæleforladte københavnske storhedsvanvid - med et meget lavere budget og skader - ret imponerende. Generelt er Ademar et godt hold med mange spændende typer, men synes de mangler noget bredde - de har ikke rigtig noget at skifte med.

Bwin har faktisk stadig -2.5 til 1.71 :-)

• Svara
  • 04
    trosor
    den 22 december 2011 17:14

Forståeligt, jeg følger osse for det meste kun barcelona, atl. madrid og tildels valladolid og ademar leon..
    Iøvrigt kan det nævnes til andre interesseret at kampene fra Liga Asobal med topholdene kan streames på bet365! Korrekt at de har det med at træde i karakter når det gælder Barcelona, fangede mig et rigtig godt livebet 15 min før tid ihvertfald i den pågældende kamp.
    Giver dig ret i at bredden ikke er særlig god hos Ademar, kender ikke særlig mange af dem de har på bænken, hvorimod Barcelona ganske rigtigt har 10+ klassespillere...
    Bwin er jeg godt nok blevet skræmt væk af med deres lukninger af folks kontoer, så den kan jeg desværre ikke fange :)
    Det kan være jeg byder ind med et livespil i løbet af kampen her i tråden, hvis det er iorden ?

• Svara
  • 05
    Bosse30
    den 22 december 2011 17:49

Ja det er mere end velkomment.

• Svara
  • 06
    trosor
    den 22 december 2011 21:24

Har ikke rigtig kunnet finde noget interessant, men derimod er et rigtigt godt spil Chambery mod Montpellier, Michael Guigui og William Accarambry er begge ude i dagens kamp for Montpellier.. Ligger i 1.60 nu, de vovede kan spille -1.5 til odds 2..

Virker som et solidt tip, de er foran 12-9

• Svara