FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Real Madrid - Villarreal

• 01
    Van Basten
    den 24 oktober 2011 19:44

Real Madrid vinder og holder nullet her.

Villarreal er i en sølle forfatning – de bliver ved med at lave skuffende resultater, og spillet halter gevaldigt. Jeg levner ikke Rossi og co. mange chancer imod formstærke Real Madrid.

Real Madrid tromler derud af, og de positive resultater skyldes både sprudlende angrebsspil og stabile defensive præstationer. Real Madrid har sejret til nul i fire af deres seneste fem kampe, og jeg kan ikke se nogen grund til, at Mourinho skulle ændre på de meget velfungerende taktiske dispositioner her.

Villarreal har blot scoret ét mål i deres fire hidtidige udebanekampe, og man tabte med 0-3 i den seneste runde. Stemningen i truppen kan umuligt være god, og jeg tror simpelthen ikke på ’Den gule ubåd’ på Santiago Bernabéu.

3 units på, at Real Madrid vinder og holder nullet til odds 1,83 ved Bet365.

• Svara
  • 02
    Charlie Bandana
    den 24 oktober 2011 19:44

Real Madrid vandt godt nok over Malaga i seneste kamp, men Malaga havde minimum 2 skud på stolperne og et hav af muligheder. Det var utroligt det ikke fik scoret. Der havde Real Madrid ikke fortjent et cleen sheet. Følger ikke meget med i spansk fodbold, så kan ikke udtale mig om værdien her.

• Svara