FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Real Madrid - Real Zaragoza

• 01
    Jogs
    den 28 januari 2012 15:03

Real Madrid seneste form:
    V-V-V-V-T

Real Madrid ligger i toppen af Primera Divsion, og har i 19 kampe vundet 16, spillet 1 uafgjort og tabt 2
    Det seneste nederlag var til Barcelona kort før jul, men alligevel fører Real Madrid ligaen med 5 point ned til Barcelona.
    Real Madrid spillede i onsdag mod Barcelona i Copa Del Rey, og efter at have været bagud 2-0 hentede man på flot vis Barcelona og spillede 2-2, men måtte desværre se sig slået ud af Copa Del Rey, efter at have tabt 2-1 på hjemmebane i første kamp.

Zaragoza seneste form:
    U-U-T-T-T

Zaragoza er den abosolutte bundprop i Primera Division, og man har kun vundet 2 ud af 19 kampe, hvor det er blevet til 6 uafgjort og hele 11 nederlag. Zaragoza ligner en klar nedrykker og det kunne tyde på at de for en snitter mod Real Madrid

Zaragoza har ikke vundet i lang tid, man skal mere end 10 kampe tilbage før man kan finde en sejr til Zaragoza, tilgengæld er Zaragoza ikke et hold der har tabt med de store cifre, de har rent faktisk kun lukket 1-2 må ind i de sidste 10 kampe, hvis man ser bort fra Barcelona kampen den 19. november hvor de fik et nederlag på 4-0

Indbyrdes
    Her vandt Real Madrid sidste opgør på Zaragozas hjemmebane med hele 6-0.
    Før det er det blevet til Real Madrid sejre på 1-2 mål.

Konklusion
    Trods Zaragoza's udemærkede defensiv, tror jeg på en stor sejr til Real Madrid, og jeg tror på at de fleste mål kommer i første halveg. Man har tidligere i sæsonen set et eksplosivt Real Madrid hold, der har spillet fantastiske 1. halveg med masser af mål, hvor efter de i anden halveg går i pause mode, skifter ud og prøver ting af. For mig af se ligner det sådan en kamp, og jeg finder god værdi i dette spil.

Held & Lykke til følgerne

• Svara
    • 02
      Original
      den 28 januari 2012 15:03

Hvad er dit tip? ;-)

• Svara
      • 03
        Bosse30
        den 28 januari 2012 15:35

Det kan du da se Original - han tipper "Jogs". ;)

Personligt kender jeg ikke den special, men vi må se om den går hjem.

• Svara
    • 04
      Jogs
      den 28 januari 2012 18:03

ARGH noget HØ! Det er AH -1,5 1. halveg!

• Svara