FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Real Madrid-Lyon

• 01
    Higuain
    den 18 oktober 2011 20:13

Real Madrid har været sløve startere denne sæson, seneste mod Betis i weekenden, hvor man først scorede i 2. halvleg. Real Madrid har haft lidt problemer med at lukke modstandernes defensiv op og mange gange er åbningsmålet blevet scoret på en hurtig omstilling bl.a. i weekenden mod Betis men og CL kampen hjemme mod Ajax. Lyon har tidligere haft et godt tag på Real, men er styrkemæssigt ikke helt på samme niveau. Dog er defensiven ganske stabil og de vil givetvis stå meget defensivt på banen og forsøge at lukke helt ned for Ronaldo og co. tage god tid på dødbolde osv. og så er 24 min. altså ikke ret lang tid at skulle holde stand. Spread ville være fair mod et spansk bundhold, men det er trods alt en fransk topklub med stor europæisk rutine man møder. Synes der er rigtig flot værdi i dette spil.

• Svara
  • 02
    Original
    den 18 oktober 2011 20:13

6 units virker lidt aggresivt synes jeg. Begge klubber har en enormt svingende defensiv og jeg tror der kommer en del mål. Lyon er skarpe på kontra, og især med en Ramos i centralforsvaret kommer det til at sejle mere end med Carvalho som er skadet. Lyons forsvar er heller ikke skarpt og de får store problemer med Øzil, Higuain, Kaka, Ronaldo mfl.

6 units er alt for meget. Tror faktisk slet ikke på dette spil, men jeg håber da for dine vegne :-)

• Svara
  • 03
    Original
    den 18 oktober 2011 20:39

Desuden har de et målgennemsnit på 3,42 mål per kamp i La Liga, så svært har de vel ikke rigtigt?

• Svara