FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Rasmus Fladberg - Christian Lind

• 01
    Higuain
    den 6 februari 2012 22:57

Fladberg er efter Viktor Axelsen et af de mest lovende herresingle talenter. Fladberg skiftede sidste sæson Double ud og satsede 100% på single.

Det har givet resultater og så sent som sidste uge under DM overraskede Solrød drengen og viste hvilket højt niveau han befinder sig på. I 2. runde slog han 4. seedede Joachim Persson efter 3 sæt og pressede derefter 5. seedede Kasper Ipsen ud i 3 sæt. To spillere der er min. et niveau over Christian Linds nuværende.

Lind har aldrig fået det store ud af sit talent og har trappet ned. Lind er meget svingende i sine præstationer og overraskelserne udebliver oftest. Lind er ikke i den form han sædvanligvis har været grundet mindre træningsindsats. Han har altid haft en svag offensiv som sin store achilleshæl.Under DM viste Lind, at han har problemer med de unge upcomings i herresingle og var presset i begge kampe mod Mikkel Mikkelsen og Fleming Quach, før han fik store stryg af Viktor Axelsen i kvartfinalen.

Fladberg tabte tidligt i sæsonen ret klart til Lind, men de to spilleres form, træningsniveau og ambition bevæger sig bare i hver sin retning og med Fladbergs gode form vurderer jeg ham til at have rimelig gode chancer i denne match.

• Svara
    • 02
      LC
      den 6 februari 2012 22:57

Puha, en skidt analyse! Måske du skal have lidt bedre styr på facts en anden gang.

• Svara
      • 03
        Roman Empire
        den 7 februari 2012 10:20

Tror der sigtes til faktuelle fejl i forhold til Christian Lind? Synes info passer på Fladberg. Såvidt jeg ved, så har Christian Lind bestemt ikke trappet ned - tværtimod. Den får fuld gas med træning, og han synes i rigtig fin fysisk form.

Det virker lidt som en smædekampagne mod Christian Lind fremfor en analyse. Vi snakker altså om en spiller, der kun har tabt én kamp i ligaen hele sæsonen - hvor vi nu er nået til slutspil - så er det ikke nødvendigt med overraskelser, når spilleren vinder de kampe, han skal. Senest gik han i kvarten i Sverige, hvor han tog sæt fra Yan Kit Chan, der er ganske habil og gik hele vejen. Lidt credit må det trods alt give.

Jeg tror LC sigter mod, at konklusionen og derved præmissen for spillet er forfejlet, og det vil jeg give ham ret i. Christian Linds ambitioner, form og træningsniveau fejler bestemt ikke noget - ligesom Fladberg med de gode gener også rammer højt på de parametre.

• Svara
    • 04
      MikkelValentin
      den 7 februari 2012 14:56

Jeg må slå mig enige med de andre..
      Forstår slet ikke hvordan du kunne se værdi i dette spil. Du kommer reelt med forkert fakta. Jeg spiller selv badminton, og en hver der går op i badminton ved, at chancerne for Fladberg sejr i denne kamp ikke var specielt store. Christian Lind spiller flot badminton, og selvom han tabte til Viktor Axelsen i kvarten til DM, kan du ikke bruge dette som argumentation. Det er urimeligt, at sammenligne spillere som Viktor med Fladberg.
      Denne analyse er bestemt ikke den eneste, som jeg er uenig i, og det virker ærlig talt, lidt useriøst når fakta ikke er på plads.

• Svara