FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Randers FC - FC Roskilde

• 01
    Original
    den 29 oktober 2011 21:06

"Pokalkampen mod HB Køge har taget hårdt på FC Roskilde-truppen. Blot syv kampklare markspillere råder cheftræner Carsten Broe således over til kampen mod Randers FC søndag.

1. divisionsholdet FC Roskilde røg torsdag ud af pokalen efter 120 minutters fodbold og et 0-2-nederlag mod HB Køge. Derudover pådrog hele seks spillere sig skader i opgøret og kan ifølge cheftræner Carsten Broe ikke spille søndagens opgør mod Randers FC.

Sammenholdt med de skader, der var i forvejen, bringer det Broes antal af kampklare markspillere fra førsteholdstruppen ned på blot syv.

- Nåh ja, der er også målmændene. Den ene skal stå og den anden sidde på bænken. Håber jeg, siger Broe til sn.dk.

Skadelisten tæller blandt andre profiler som Jeppe Kjær, Jesper Håkansson, Ole Budtz, Morten Walldo, Andreas Bak og Lasse Hansen."

Utrolig flot odds når man ser på FC Roskildes fravær. De må altså højst sandsynligt hente en masse unge spillere som skal til Randers i Jylland på en søndag.

• Svara
    • 02
      Krelle21
      den 29 oktober 2011 21:06

Kunne ikke være mere enig i det her spil og er selv stort ude på den. Dog har jeg fanget handicap -1.25 til odds 2, så det er godt nok meget value der er forsvundet fra dit spil!
      Har desuden Roskilde til ikke at score til odds 2, et spil der naturligt nok også er faldet til odds 1.85.

Summa summarum: Du skal tidligere ud her!

• Svara
      • 03
        Original
        den 29 oktober 2011 23:00

Hej Krelle,

Kan ikke komme tidligere ud :-) Nyheden på Bold.dk var lige kommet ud, så var ekstremt hurtig faktisk.

Oddset er faktisk faldet helt ned til 1,81 ved 10bet.

Held og lykke og god kamp

• Svara
    • 04
      Original
      den 30 oktober 2011 00:02

Til den tilspidsede situation har sportschef Jesper Sommer følgende kommentar: ”Jeg har aldrig prøvet noget tilsvarende, at der på så kort tid bliver så mange skadet og det gør tingene nærmest uoverskuelige. Vi kommer til at have flere U 19 spillere i startopstillingen, og vi må også indkalde et par spillere fra vores 2. hold i serie 1. Det er jo nærmest et helt hold vi har ude. Det bliver ren overlevelse i Randers, og vi vil forsøge og gøre alt for at begrænse skaderne, så vi ikke bliver ydmyget med et kæmpe nederlag til følge, hvilket jo desværre kan være resultatet af den tilspidsede situation” slutter sportschefen.

Til den nærmest umulige opgave har træner Carsten Broe kun haft lørdagstræningen til at få trænet med de mange nye indkaldte ansigter.

Kampen spilles kl. 13:45 på AutoC Park i Randers.

• Svara
    • 05
      Original
      den 30 oktober 2011 15:36

Randers vinder 3-1 i en sejr som aldrig var til fare.

• Svara
      • 06
        Parise
        den 30 oktober 2011 15:55

Tak min egen lille livescore. Du skylder mig 30 sekunder af mit liv, som jeg brugte på at klikke på på linket, se din ligegyldige kommentar og skrive denne besked.

• Svara
      • 07
        Original
        den 30 oktober 2011 15:57

Det var da utrolig dejligt med alle dine kommentarer som redder ens søndag :-)

Du må virkelig hade mig :-))

• Svara
      • 08
        Parise
        den 30 oktober 2011 16:02

Bare synd at 80 % af alle forumposts kommer fra dig og at det derfor er spild af tid 80 % af gangene man klikker på et nyt forumindlæg herinde. Derfor smutter jeg ofte ind på BetXpert, hvis jeg vil finde et forum som ikke spilder min tid.

Og nej, jeg hader ikke dig.

• Svara
      • 09
        Original
        den 30 oktober 2011 16:04

Det må du så undskylde, jeg vil fremover lade vær med at kommenterer

• Svara
      • 10
        EmilBS
        den 31 oktober 2011 23:52

Parise: Så bliv da inde på BetXpert! Manden er jo et geni, og du står i gæld ham. Stiller mig fuldstændig uforstående over for, hvordan du kan svine ham til herinde, når han gør din tegnebog tykkere weekend efter weekend gør.

Magen til utaknemmelighed skal man da lede længe efter.

• Svara
      • 11
        Parise
        den 1 november 2011 00:16

"Så bliv da inde på BetXpert!"

Også der jeg er aktiv i forum :)

"Manden er jo et geni"

Relativt, men kender ham ikke, så kan ikke udtale mig om denne påstand.

"du står i gæld ham"

Med mindre du mener i form af at han er en del af Danmark og dermed "medejer" af SKAT, så skylder jeg ham ingen penge. Det må dog være dette du hentyder til, da jeg ikke skylder nogle betting-bekendtskaber penge.

"hvordan du kan svine ham til herinde"

Har blot skrevet at hans inputs i forum ikke værd at læse. Tips kommer ikke i forum, medmindre man selv kommenterer det.

"når han gør din tegnebog tykkere"

Nej. Bruger desuden E-wallets til alt omkring betting.

"Magen til utaknemmelighed skal man da lede længe efter."

Hmmm... :)

Nå, skal se hockey. God nat derude

• Svara