FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Rabobank - Liquigas

• 01
    tymochyk
    den 5 februari 2012 23:27

2.etape af Tour of Qatar er den smukke disciplin i cykling – holdtidskørsel! Ruten er med sine 11 km ret kort, og derfor kan det blive meget små marginaler der afgører placeringerne. Med det in mente samt at løbet er en af de første i sæsonen, gør at indsatsen bør holdes lidt nede. Jeg tror det får stor betydning om holdene har én topsprinter med på holdet, og dermed giver den fuld pedal i håb om at vinde tid på de andre. Efter første etape tror jeg på at vinderen bliver Boonen, Farrar eller Renshaw.

Jeg tror Rabobank kører en rigtig flot holdtidskørsel i morgen. Ingen tvivl om at cheferne på Rabobank ønsker at give Renshaw en fantastisk start, og i dag prøvede Rabobank at sætte sig på spidsen af feltet i finalen. Det udtagede hold besidder mange solide tempokørere. Eksempelvis Jos van Emden som fik en flot 5.plads på den afsluttende enkeltstart i Giro'en sidste år.

Liquigas har et fornuftigt mandskab og med Sagan's pæne placering i dag, har han da også en chance for at gøre det flot i det samlede klassement. Jeg forventer Liquigas kører en placering mellem 5-9. Jeg tror 365 har undervurderet Rabobank mandskabet og forventer kører top 6.

• Svara
  • 02
    tymochyk
    den 5 februari 2012 23:27

Argh fik ikke lige rettet tiden til, ved ikke om kan gøre det efterfølgende??

!! SPILSTOP kl 13:00 !!

• Svara