FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Queens Park Rangers - Newcastle United

• 01
    Original
    den 12 september 2011 18:51

Argumenter:

1) Newcastle har været ringe på transfermarkedet. Ingen er kommet ind, og de tre bedste er røget ud. Caroll, Nolan og Barton er alle skiftet.

2) Queens Park Rangers har handlet fantastisk. Luke Young, Shaun Wright Phillips og netop omtalte Joey Barton er handlet. Især sidstnævnte kommer til at vise det var en klar fejl de solgte ham.

3) Jeg tror på hjemmesejren.

• Svara
    • 02
      christianbc
      den 12 september 2011 18:52

Newcastle har hentet følgende:

Sylvian Marveux - Rennes
      Yoann Carbaye - Lille
      Demba Ba - Hoffenheim
      Gabriel Obertan - Man Utd
      Davide Santon - Inter
      Rob Elliot - Charlton

Så at ingen er kommet ind er hvis det vi kalder en mild underdrivelse.

• Svara
      • 03
        Original
        den 12 september 2011 21:14

Du har helt ret i at de har hentet de spillere, men ikke nogle spillere som jeg mener umiddelbarter en starter for holdet. Derfor synes jeg ikke det var nødvendigt at have med.

• Svara
      • 04
        gerre
        den 12 september 2011 21:56

Men er det ikke vigtigere hvem Pardew ser som starter? Cabaye har startet alle PL kampe so far, og Obertan er også startet i dag og vist nok også i sidste uge. Det ville også undre mig meget, hvis Santon ikke bliver starter på sigt, men er det ikke endnu til denne kamp nej.

• Svara
    • 05
      Tippo
      den 13 september 2011 11:41

Endnu en gang en yderst mangelfuld analyse. Det er simpelthen under lavmålet, især "Newcastle har været ringe på transfermarkedet. Ingen er kommet ind" beviser vist, at du slet, slet ikke har lavet research. Det kræver ikke mere end tre klip på Google, før du har den viden.

Men ellers stærkt argument:

3)Jeg tror på hjemmesejren.

Jeg tror på at HB Køge vinder det danske mesterskab. Er det argument nok for at du vil spille det?

• Svara