FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

QPR - Wolves

• 01
    Original
    den 4 februari 2012 17:48

Nyt hold, nyt håb? Hvem ved, jeg sætter ihvertfald mine penge på hjemmeholdet i denne kamp.

QPR har hentet spillere som Djibril Cissé, Bobby Zamora, Taye Taiwo og Nedum Onuoha som er de mest nævneværdige, og det er altså et klart tegn på, at sæsonen ikke har spillet som de ville. Målet var inden sæsonen, at de skulle være i top 10, men de er kun to pladsen over nedrykningsstregen.

Offensiven har været det helt store problem for hjemmeholdet. 34 årige (!!) Heidar Helguson har været topscoren med otte mål, og hvis vi kigger længere ned på listen, så kommer der ikke en spiller der har scoret mere end 2 mål. Det er selvfølgelig udover nyindkøbte Zamora.

Cissé og Zamora er vanvittig dygtige angribere og jeg forventer en offensiv som bliver klart bedre end hjemmeholdet har leveret indtil videre. De har scoret mål på samlebpnd i England, og forventer ikke dette skal ændres. Cissé scorede således i hans debutkamp mod Wigan.

Det er liv eller død for Wolves som ligger nummer 19 i ligaen. Holdet har kun vundet en ud af deres 11 udebanekampe i denne sæson. Wolves mangler til denne kamp Jamie O’Hara og Karl Henry som er to vitale spillere for klubben.

• Svara
  • 02
    ingemann
    den 4 februari 2012 17:48

Tak Cisse, tak...

• Svara
  • 03
    Original
    den 4 februari 2012 23:59

Ja det var ærgeligt. I midtugen blev han helt, i dag blev han skurk. En noget turbulent start, men det er fandme synd et rødt kort skal ødelægge sejren samt tippet.

Håber du fik spillet Hannover i stedet :-)

• Svara