FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Purdue - Western Michigan

• 01
    cbll
    den 27 december 2011 22:21

Little Caesars Bowl, i Detroit, Michigan. Vi kan derfor medregne lidt hjemmebanefordel til Western Michigan, men Purdue University ligger dog ret tæt på - så de kommer også til at have fans tilstede.

Det direkte spil på Western Michigan giver pt. omkring odds 2,30, jeg fandt dog dette mere værdifuldt. Såfremt de vinder, bliver det tæt - og 2,92 indeholder mere værdi end den egentlige sejr.

Bliver uden tvivl en kamp med gang i den, med to hold, der har hver deres offensive filosofier.

Stake fordeling:

Interval: 1-6 , 58,33% stake, Bet365 til odds 5,00
    Interval 7-12, 41,67% stake, Bet365, til odds 7,00

Purdue O vs. W. Mich. D

Purdue har både deres 1st og 2nd string RB ude; Bolden rev korsbåndet over i sidste kamp mod Indiana i sæsonen, og Shavers forventes ligeledes at være ude, da han slog hovedet slemt og ikke må spille pga. hjernerystelse. Et svækket Purdue running offense, helt sikkert, men Western Michigans run defense er bestemt heller ikke noget at råbe hurra for. Purdue kommer helt klart til at få deres yards, og Western Michigans linebackere skal spille den sikkert når de uundgåelige options plays kommer.

Hvad Western Michigans defense mangler i styrke og takleevner har de dog i hurtighed. De er hurtigt i backfield, og er gode til at chase ballcarrieren ned.

West. Mich. O vs. Purdue D

Kastes - det skal der da! I hvert fald, hvis man spørger Western Michigans offensive coordinator. QB Carter har kastet for 28 TDs denne sæson(30 TDs i sidste), og over 3400 yards. Imponerende, omend han er en systemspiller. Carter er blevet kritiseret for ikke at have godt overblik, og låse sig ind på én receiver - men har vist fin progression ud over sæsonen på det punkt.

Western Michigan liner op i ren spread-formation, hvor de til tider kører WRs ind i motion og giver dem handoffs. Ellers har de ét princip: Kast bolden. Korte slants, screens, hooks, etc. Sikre kast - små, men sikre gains. De har fine slot-receivere der kan tage nogle tæsk over midten og stadig gribe bolden, og samtidigt de dybere trusler på ydersiderne. De har dog et par kompetente RBs der godt kan tage nogle carries, hvis behovet for at brænde tiden ud kommer.

---

Som jeg ser det, er kampen meget lige. Det er en bowl - Western Michigan er på hjemmebane, og kampen kan eksplodere. To defenses der kommer til at give deres antal points - en åben kamp, som jeg ser det. Næsten tre gange pengene igen for at Western Michigan vinder inden for dette interval; det bliver jeg nødt til at tage. Hvis man føler sig sikre, kan man også tage moneyline til et lidt lavere odds.

• Svara
  • 02
    cbll
    den 27 december 2011 22:21

Oddset klemt fuldstændig ned her op til kampstart. 2,10 er det højeste man kan få Western Michigan sejren til lige pt. Håber folk fulgte - på de amerikanske markeder er sådan et drop lige før kampen et klart værditegn. Der er røget en del penge på dem.

GL til dem der følger - jeg poster livespil herinde som altid.

• Svara
  • 03
    Bosse30
    den 27 december 2011 23:05

Super. Hvor streamer du fra?

• Svara
  • 04
    cbll
    den 27 december 2011 23:07

ESPN player - som atlid :o). Som skrevet andre steder - du betaler omkring en 100DKR for alle bowls, det er over 20 kampe.. I HD kvalitet. Nok er jeg en nærrig mand, men som europæer er det sgu en pris man ikke kan sige nej til..

Mht. kampen så er der turnovers fra begge sider. Begge defenses er aggressive, og Purdue har misset et FG. Til held for spillet gik Western Michigan efter 2, så de fører med 8 hvilket hjælper interval spillet.

• Svara
  • 05
    cbll
    den 27 december 2011 23:08

www.espnplayer.com

• Svara
    • 06
      cbll
      den 27 december 2011 23:12

Scoring af Purdue. Lidt heldigt at de fik første down - men thats life.

Michigan til 1,86 lige pt. synes jeg indeholder fin værdi.

• Svara
    • 07
      Bosse30
      den 27 december 2011 23:13

Er det så bare et monthly pass eller noget særligt til bowls?

• Svara
      • 08
        cbll
        den 27 december 2011 23:14

Ganske anmindeligt monthly pass, er det ikke omkring 15-20 dollar det koster?

• Svara
        • 09
          Bosse30
          den 27 december 2011 23:17

20 euro, så tæt på.

• Svara
      • 10
        cbll
        den 27 december 2011 23:19

Hmm.. Oddset afspejler på ingen måde Western Michigans normale niveau lige pt.

1.) Purdue får TD pga. et heldigt play hvor bolden rammer hovedet, og bouncer videre til receiveren
        2.) Deres defense presser godt
        3.) Random onside kick til Purdues fordel
        4.) Dum personal foul nu ..

Ting, der ikke sker senere i kampen. Western MIchigan til over odds 2,00 ville jeg hoppe på lige nu.

• Svara
        • 11
          cbll
          den 27 december 2011 23:20

Og så fumbler Purdue, WM på bolden.. Hold da op, denne kamp bølger.

• Svara
        • 12
          cbll
          den 27 december 2011 23:38

Helt panik den her kamp.. Bolde repeller jo af alt og flyver rundt i luften.. Ren badeboldsferie det her.. Tror jeg venter til 3/4 quarter med at bette mere.

• Svara
        • 13
          cbll
          den 27 december 2011 23:44

Kickoff return for TD; special spillet er hjemme, og kampen fortsætter med at være ekstrem tæt ..

Så mangler vi bare at WM holder sig inde for spreadet!

• Svara