FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Premier League - Sæsonspil

• 01
    christianbc
    den 12 januari 2012 01:17

Blackburn er rigtig skidt kørende, og intet tyder på ændringer.

Steve Kean er englands dårligste manager, jeg ved ikke hvilken studehandel han har lavet for at få forlænget sin kontrakt med traditionsklubben, men jeg er overbevist om at det koster dem en direkte nedrykning.

Sidste pladsen skal findes mellem Blackburn eller Wigan, men syntes at Wigan viser nogle takter i deres spil der må give håb om bedre tider, og sejren over Sunderland skal sætte skub i tingene hos Roberto Martinez's drenge.

Favoritværdigheden til sidste pladsen skal i mine øjne ikke ligge ved Wigan, men derimod på Blackburn.

3,5 indeholder en super god værdi og fortjener 7 Units.

• Svara
  • 02
    cbll
    den 12 januari 2012 01:17

Ser du værdi i det nuværende odds på at de blot rykker ned?

1.53@Bet365
    1.63@Betfair(Efter komm.)

Dit nuværende bet kan også fåes @Betfair til 3,57 stadigvæk.

/cbll

• Svara
  • 03
    christianbc
    den 12 januari 2012 01:50

Helt bestemt. Kommer de ikke af med Steve Kean, så spår jeg dem ikke mange chancer. Han er i gang med at ødelægge en traditions klub. De vil få nogle mærkelige point fordi de fighter. Men selve holdet er ødelagt.

• Svara
  • 04
    Stitch
    den 12 januari 2012 02:20

Jeg forstår ikke, at alle er efter Steve Kean. Manden har ingen opbakning fået fra ledelsen, som i virkeligheden er de virkelige skurke.

• Svara
  • 05
    christianbc
    den 12 januari 2012 13:04

Ikke enig igen. De har selvfølgelig ikke givet ham de penge der skal til for at få holdet til at fungere. Men ved hans ankomst lovede han at de skulle være kontrollerende og spilstyrende.

Derfor må fansene da også være sure, og før de skaber en eller anden form for harmoni i og omkring truppen. Så løfter de aldrig deres spil.

• Svara
  • 06
    Stitch
    den 12 januari 2012 13:51

Det er fint at love, at man vil være kontrollerende og spilstyrende, men det kræver også, at man har spillerne til det. Det er ikke tilfældet i Blackburn, hvor spillermaterialet ret beset ikke berettiger til meget mere end deres nuværende placering.

Det hele bunder i, at Venky's (ejerne af Blackburn) ikke har levet op til det, de lovede, da de overtog klubben i november 2009. Det virker ganske enkelt til, at Venky's ikke er villige til at skyde de penge ind, det koster at have en Premier League-klub kørende. Så Steve Kean har håbløse arbejdsbetingelser, og jeg tror ikke, at det ville være meget anderledes, hvis en anden manager var i sædet.

• Svara
  • 07
    Original
    den 16 januari 2012 14:44

4,33 bet365. Cahill er taget til Chelsea.

• Svara
  • 08
    Herba
    den 16 januari 2012 15:24

Fordi Bolton mister Cahill så slutter Blackburn sidst :-)

• Svara
  • 09
    Original
    den 16 januari 2012 16:03

Det er vel logik, at Defensiven er med Cahill som manden bag, og når næglespilleren forsvinder burde sandsynligheden vel også stige?

• Svara
  • 10
    Original
    den 16 januari 2012 16:04

Og nej, jeg mener pct. Rykker den anden vej nu. Flere pct. til Bolton. Du er for hurtig til at dømme Herba.

• Svara
  • 11
    Herba
    den 16 januari 2012 16:13

Eller også skulle du skrive hvad du mener... Ingen havde nævnt Bolton med et ord, så hvorfor skulle du mene dem lige pludselig når du ikke nævner noget om det?

• Svara
  • 12
    Original
    den 16 januari 2012 16:21

Denne samtale kommer vi ingen vegne med. Det vigtigste fra mig er pointeret.

• Svara