FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Premier League Live

• 01
    christianbc
    den 4 januari 2012 22:01

Hej.

Er der nogle der ser Newcastle - Manchester og Everton - Bolton?

Er selv strandet i OSLO uden mulighed for at se kampene?

Tænker umiddelbart, uden at have set kampen at 1,95 på at Manchester ikke taber virker fint?

Everton bør også tage en sikker 1-0 sejr mod svage Bolton? Kan fås til 1,83 begge hos Bet365!

• Svara
    • 02
      Original
      den 4 januari 2012 22:02

Hej,

Jeg ser United, men må indrømme det ser sort ud.

• Svara
      • 03
        christianbc
        den 4 januari 2012 22:05

Det virker selvfølgelig sort at sige det her i blinde. Men det fandme sjældent at Manchester United taber to gange i træk til middelmådige hold.

• Svara
      • 04
        HP
        den 4 januari 2012 22:06

Man u. har ikke haft meget. Rooney bruger det meste af sin energi på at skælde ud på Webb.
        Det ville dog overraske mig, om ikke de kommer ud med en helt anden attitude i 2. halvleg. Newcastle har egentlig heller ikke haft så meget. Jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Tror ikke, at Man u. taber her. Newcastle forsøger at gøre det til et slagsmål, men jeg gætter på, at de løber tør for kræfter.

• Svara
        • 05
          HP
          den 4 januari 2012 22:08

Det nåede jeg så lige at skrive og bum: 2-0 på et kanon frispark...

• Svara
          • 06
            Original
            den 4 januari 2012 22:09

Utd er helt væk, ærgeligt med en masse units på dem.

• Svara
          • 07
            christianbc
            den 4 januari 2012 22:10

Jeg handlede lige hurtigt nok. Betting is a bitch.

Lad os nu se, det ville være typisk Ferguson og Manchester at komme tilbage her.

• Svara
            • 08
              Original
              den 4 januari 2012 22:13

Ja måske i sidste sæson, men sku ikke det nuværende United hold. Slet slet ikke dette United hold.

• Svara
    • 09
      christianbc
      den 4 januari 2012 22:24

Der kom Everton så endelig.

• Svara
      • 10
        gerre
        den 4 januari 2012 22:27

Udlignet igen. Men det ville måske også være lidt meget af det gode hvis man skulle vinde på et udspark af målmanen :)

• Svara