FORUM

I SpelUnivers.com och Spilxpertens.com gemensamma forum kan du bidra till debatt kring sportsbetting antingen under kategorin ”Odds”, ”Strategi” eller ”Resultat”. Här diskuteras det om spelobjekt, debatt om olika infallsvinklar till sportsbetting, samt diskussion kring liveresultat och slutresultat.

Det är viktigt att det hålls en bra nivå på forumet och att det inte blir någon sandlåda. Eventuella övertramp leder till avstängning. För att kunna delta i forumet måste man ha en användare och det skapas här: Skapa användare

Har du frågor om matcher eller spel så tveka inte att ställa dom till våra experter här i forumet.

Forum

Portugal - Bosnien

• 01
    Van Basten
    den 15 november 2011 21:48

Jeg tror på en intens affære og anser et rødt kort for sandsynligt.

Der er flere faktorer, der peger i retning af et intenst møde:

Både Portugal og Bosnien kan nå det superværdifulde avancement til EM-slutrunden, så begge hold kommer til at kæmpe med næb og klør.

Portugal og Bosnien mødtes i kvalifikationen til VM i 2009, og dengang havde opgørene henholdsvis fem gule kort og seks gule kort + et rødt til følge.

I det seneste møde i Bosnien blev der kun uddelt tre gule kort, men her er det værd at notere sig, at flere af de bosniske spillere holdt igen, da de – hvis advaret med kort – ikke ville have kunnet deltage i aften. I aften vil bosnierne ikke spille med samme restriktioner.

I Bosnien dømte Webb (han tillod meget) – i aften dømmer Stark, der sædvanligvis har let til kortene.

Har en af nationerne en føring mod slutningen af kampen, vil man kunne se frustrationsfrispark begået af modstanderne. Dette møde bliver intenst!

Jeg forventer, at der bliver uddelt et rødt kort i kampen. 3 units på odds 3,20 ved Expekt.

• Svara
  • 02
    Odds-Z
    den 15 november 2011 21:48

3,3 hos Betsafe.com. Jeg er klar over deres kraftige limits, men ville lige gøre opmærksom på det alligevel.

Mvh

Odds-Z

• Svara
  • 03
    Leandinho
    den 15 november 2011 21:57

Meget enig - Stark dømte en af skandalekampene mellem Real og Barca og havde ikke ret godt styr på matchspoilerne her. Helt oplagt spil, hvor jeg såmænd tror, der kunne være gået endnu hårdere til units.

Good luck og godt fundet.

• Svara